Andet multimedie
bentjuul 3670
gif filer til hjemmeside
Fra : Poul E Møller

Dato : 24-03-03 19:54

Hej i Gruppen

Jeg har prøvet at spørge i html gruppen og er blevet henvist hertil håber i
kan hjælpe mig.
Jeg søger efter nogle gif filer eller lign. af en streg der kan hænge sammen
rundt på hjemmesiden lidt ala den måde racer bane er opbygget på med sving
og kryds og ligeud, hvor der så skal placeres nogle ting rundt ved stegen.
jeg har set det på www.koed-3er.dk det skal være lidt i den stil.
Jeg er blevet forreslået selv at lave nogen i paint eller lign. men mit
kendskab til paint er ikke så godt jeg tænkte på om man ikke kunne finde
nogle filer der allerede passede sammen når man satte dem ved siden af
hinanden i en html editor.
Hilsen Poul E M

Fra : Jens Christian Hille~

Dato : 25-03-03 20:12

Jeg forstod ikke helt dit behov, men hvis du mangler "streger", tror jeg,
der er nogle på www.animationer.dk

- Jens C

Fra : Kurt

Dato : 27-03-03 01:06

Du kan lave et gif-billede af en stump streg samt hjørner, og sætte dem
sammen i en tabel!
Kurt

Fra : Tine Müller

Dato : 27-03-03 15:17

"Poul E Møller" skrev
> [...]
> kendskab til paint er ikke så godt jeg tænkte på om man ikke kunne finde
> nogle filer der allerede passede sammen når man satte dem ved siden af

Måske kan du bruge denne tutorial til hjælp
http://www.erichockman.com/roundtables.html

--
KH
Tine Müller