Andet multimedie
bentjuul 3670
[Ill10] Gradient
Fra : Peter

Dato : 23-03-03 19:39

Når manlaver gradieringer har man muligheden mellem Radial og Linear. Hvad
nu hvis man gerne vil have gradieringen til at tilpasse objektet fx hvis man
forestiller sig et ujævnt objekt - fx lissom en sø eller hvad ved jeg og man
vil have gradieringen ind efter altså ikke helt rund men ujævn og ikke
linær... hvad muligheder har man for det ? - har ikke kunne finde nogen
funktion selv

Hilsen fra Peter

Fra : Peter

Dato : 24-03-03 12:21

"Peter" <wont@tell.you> wrote in message
> [...]
> vil have gradieringen ind efter altså ikke helt rund men ujævn og ikke
> linær... hvad muligheder har man for det ? - har ikke kunne finde nogen

Har fundet en løsning...

Fra : morten lund

Dato : 24-03-03 18:18

fortæl fortæl

/Morten

Fra : Peter

Dato : 04-04-03 00:47

Blend-funktionen... brug den uden border på...

Hilsen fra Peter