Dlg.box/Message istedet for System.out.pri~
Fra : Anders Sand

Dato : 27-03-03 11:31

Hej,
har en lille applikation der idag skriver noget tekst ud med
System.out.println.
Der er ingen GUI, men jeg kunne tænke mig at sætte denne tekst op og
vise den i en dialog boks istedet.
Hvad gør jeg, når jeg nu ingen Panels m.v har?
pft

Fra : Soren Davidsen

Dato : 27-03-03 12:56

"Anders Sand" <sendikkemignoget@hotmail.com> writes:

> [...]
> vise den i en dialog boks istedet.
> Hvad gør jeg, når jeg nu ingen Panels m.v har?

Hejsan, en lille snippet jeg skrev for nget tid siden, den bruger
godtnok ikke lige dialog bokse (hvad skal der ske hvis dit program
skriver f.eks. et stacktrace ud? 10 dialoger?), men mon ikke du kan
faa nogle ideer derfra til en loesning

http://turtle.math.klte.hu/~flower/JConsole.java

Mvh,

--