Ganske fornuftigt Grøn Koncert program
Fra : Peter Theglev

Dato : 27-03-03 11:12

Suede
TV·2
Lars H.U.G
Junior Senior (ligemeget)
Swan Lee

Jeg kommer …

Peter

Fra : ChriZ

Dato : 27-03-03 11:34

Ja, det ser godt ud.. hvor har du de informationer fra?

Christian

Fra : Peter Theglev

Dato : 27-03-03 12:48

ChriZ wrote:
> Ja, det ser godt ud.. hvor har du de informationer fra?
>
> Christian
>
> "Peter Theglev" <peter.theglev@adpeople.dk> skrev i en meddelelse

Jeg arbejder på Tuborgs reklamebureau og har set plakaten.

Fra : Troels

Dato : 27-03-03 11:38

> Suede
> TV·2
> Lars H.U.G
> Junior Senior (ligemeget)
> Swan Lee
>
> Jeg kommer …

Wauv! Fuckin' fedt. Nu er det ikke bare noget du har drømt i nat vel?

/Troels

Fra : Søren Sohl

Dato : 27-03-03 12:23

> Suede
> TV·2
> Lars H.U.G
> Junior Senior (ligemeget)
> Swan Lee

Jeg må også tilstå at de endelig har nosset sig sammen - og Lars Hug! Nogen
der er noget sladder om det nye album andet end tracklisting?

Søren

Fra : Peter Theglev

Dato : 30-03-03 10:24

Mew kommer søreme også.

Fra : Troels

Dato : 30-03-03 11:21

> Mew kommer søreme også.

Aii yeah! Fuck det bliver sgu nogle fede koncerter i år så! Du er helt helt
sikker ik? Det er først på tirsdag det er den 1. Og sådan noget må man
forresten slet ikke spøge med

/Troels

Fra : Peter Theglev

Dato : 30-03-03 19:52

Det står i Berlingeren eller Politiken i dag, søndag.

Fra : Troels

Dato : 31-03-03 16:52

> Det står i Berlingeren eller Politiken i dag, søndag.

Ok. Der står ellers på Grøn Koncerts hjemmeside at det først vil blive
offentligtgjort til maj (mener det er maj der stod).

Tillykke med Cd'en og filmen btw Jeg skulle nu ha' haft cd'en.

/Troels

Fra : Peter Theglev

Dato : 31-03-03 21:10

???

P3?

Fra : Troels

Dato : 01-04-03 01:34

> P3?

Jep. Håber du nyder den

/Troels

Fra : Peter Theglev

Dato : 05-04-03 18:36

Har ikke fået den endnu. Iøvrigt er det 3. gang jeg vinder i quizzen.
Herligt herligt.

Fra : Uffe Holst

Dato : 27-03-03 13:00

In an article of 27 Mar 2003 Peter Theglev wrote:

> Suede
> TV·2
> Lars H.U.G
> Junior Senior (ligemeget)
> Swan Lee

Ja, bortset fra TV-2 og Junior Senior lyder det da godt. Man kan jo bare
håbe, at TV-2 ikke spiller for længe, for så er der da fare for, at man går
i dvale.

--
Uffe Holst

Fra : John K

Dato : 27-03-03 14:13

"Uffe Holst" <uffe@eremitage.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

håbe, at TV-2 ikke spiller for længe, for så er der da fare for, at man går

Hmmm... TV-2 er nok noget af det eneste ved dette års program der kan få mig
til at tage til Grøn Koncert.

Hverken Suede, Lars H.U.G. (det nyere) eller Junior Senioer (bortset fra
deres ene hit siger mig ret meget.

På den anden side set vil mange trofaste koncertgærnere sikkert være glad
for lidt nyt på plakaten.

Mvh

John K

Fra : Lars Frandsen

Dato : 27-03-03 15:08

> [...]
>håbe, at TV-2 ikke spiller for længe, for så er der da fare for, at man går

TV-2 og Jr. Sr. er da IMHO den eneste grund til at tage afsted.
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : Uffe Holst

Dato : 27-03-03 15:39

In an article of 27 Mar 2003 Lars Frandsen wrote:

> TV-2 og Jr. Sr. er da IMHO den eneste grund til at tage afsted.

Hvordan kan to ting være eneste grund?

--
Uffe Holst

Fra : zcully

Dato : 27-03-03 17:14

"Uffe Holst" <uffe@eremitage.dk> wrote in message

In an article of 27 Mar 2003 Lars Frandsen wrote:

> TV-2 og Jr. Sr. er da IMHO den eneste grund til at tage afsted.

> [...]

Min største grund er det varme vejr, øl og damer uden ret meget tøj på
He he mums....

/Zcully

Fra : Ben Knudsen

Dato : 31-03-03 13:31

"Lars Frandsen" <lars@spamfilter.dk> writes:
>TV-2 og Jr. Sr. er da IMHO den eneste grund til at tage afsted.

Just præcis.
Lars HUG... pøh...

Ben