Kilroy erfaringer
Fra : juniorzdk@yahoo.dk

Dato : 27-03-03 09:46

Er der nogen der har erfaringer med kilroy travels, jeg står lidt og
spekulere på hvorvidt jeg skal vælge dem eller STA travel

Mvh
Nicolai Larsen

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 27-03-03 10:03

's utterance expressed in

> Er der nogen der har erfaringer med kilroy travels, jeg står lidt og
> spekulere på hvorvidt jeg skal vælge dem eller STA travel

Brugte dem sidste år i sommerferien - det var godt.
Kilroy er jo primært en formidler af rejser - og
de var flinke og hurtige til at finde rute og
destination der passede vores pengepung.

Kan i hvert fald kun sige god for dem :)

Men nu kan jeg heller ikke bruge dem mere :(

God tur!

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Flash Gordon

Dato : 27-03-03 21:00

Jeg kan også anbefale Kilroy, men hvis du bor i København kan det ofte godt
betale sig at gå rundt omkring og tjekke tilsvarende priser andre steder, da
det er forskelligt hvor meget arbejde de lægger i at finde en billig billet
til dig

Martin