Tjek denne side!!!
Fra : Torben Hansen

Dato : 27-03-03 07:21

Hvis du kan lide lidt fart, såeee tjek denne :
http://Cleany.dnsalias.com/NLRturbo.wmv - Så kan man visttale om at det går
stærkt

Hilsen Torben

Vejle

Fra : Thomas Jensen

Dato : 27-03-03 07:50

> http://Cleany.dnsalias.com/NLRturbo.wmv - Så kan man visttale om at det
går
> stærkt

man må sige den busa flytter sig.
Synes næsten det er synd at skamskyde den sådan, men ville nok heller ikke
selv kunne lade være

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Mads Lund

Dato : 27-03-03 08:25

> man må sige den busa flytter sig.
> Synes næsten det er synd at skamskyde den sådan, men ville nok heller ikke
> selv kunne lade være

Øhh skamskyde ? han kører da meget normalt på den.

Mads Lund
Ninja9RT, knap så kraftig

Fra : Thomas Jensen

Dato : 27-03-03 08:41

> Øhh skamskyde ? han kører da meget normalt på den.

jeg har bare en hvis respekt for røde felter

Fra : Mads Lund

Dato : 27-03-03 11:26

> jeg har bare en hvis respekt for røde felter

Moderne cykler har jo omdr. begrændsere, så de skal nok stoppe festen før
motoren tager skade. Desværre medfører det jo at tyskerne kan holde hanen i
bund i timevis når er til træf, uden motoren tager skade.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Morten dahl

Dato : 27-03-03 10:37

"Mads Lund" <Mads.L@*nospam*Martin.DK> skrev i en meddelelse

> Øhh skamskyde ? han kører da meget normalt på den.

Det er jo SuperKaos det hedder sitet.. de lever af at lave turbosæt..

Og det røde felt han rammer, det er altså ladetrykket fra turboen.. de par
gange han er i det røde på rpm, der skal der lægges mærke til at det starter
ekstremt tidligt.. har garanteret noget at gøre med motoren ikke kan tåle
13Krpm, når den allerede lader 17Lbs ved 9Krpm..

Men uanset, så har han selv bygget cyklen, og ved nok hvad der er
(økonomisk) forsvarligt at gøre med den motor..

-
Morten Dahl
Gixxer 600++, tigerstyle..

PS. Mads jeg er rullende idag! dog kun med sug..

Fra : Freddy Lang

Dato : 27-03-03 11:05

[SNIP en hel masse turbo-snak]

> Morten Dahl
> Gixxer 600++, tigerstyle..

Hvad med det der "tiger-style"... det kunne jeg da godt tænke mig at se et
billede af. Er det ligesom de der Miami Zoo-fiduser?

Fra : Mads Lund

Dato : 27-03-03 11:27

> Hvad med det der "tiger-style"... det kunne jeg da godt tænke mig at se et
> billede af. Er det ligesom de der Miami Zoo-fiduser?

Mere ligesom Animal fra muppet show

Mads Lund (der er kommet over ascona alderen)
Ninja9RT (som derfor ikke skal plydses)

Fra : m.grewy

Dato : 29-03-03 22:57

> Hvad med det der "tiger-style"... det kunne >jeg da godt tænke mig at
> se et billede af.

Og vi har også taget billeder af den, så det kræver bare at Morten tager sig
sammen og sætter sig kamera til pc`en. Og overføre billederne.
Vi har også været rundt ved en masse for at vise den.
Så i skal ikke sige at den er anderledes, selvom det er den :), Men det har
han hørt ca 7451 gange :)

Michael