Zalman VGA Heatpipe ZM80A-HP?
Fra : sls

Dato : 26-03-03 22:30

Hej

Jeg har tænket mig at installere en Zalman VGA Heatpipe ZM80A-HP
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=693&page=1
på mit GF4 MSI TI-4400 grafikkort.
Men jeg mener at der anbefales at tage grafikkortet hvis man skal
transportere computeren, er det rigtigt?
Er der så en smart løsning på en måde at spænde grafikkortet fast på, så man
ikke behøver at tage det ud?

Mvh sls

Fra : M.Kay

Dato : 27-03-03 08:52

I know it's awful, but sls wrote to everybody in
dk.edb.hardware.grafikkort saying:

> [...]
> transportere computeren, er det rigtigt?
> Er der så en smart løsning på en måde at spænde grafikkortet fast på,

Jo det er det da helt klart. Man må kunne lave nogle fixfakserier med strips
eller lignende, bare sørg for ikke at binde dem på selve køleren eller
pipen, den vil du ikke have arbejdet løs.
Efter min mening er det også meget farligt ofte at tage sit grafikkort ud af
maskinen, pga den statiske el. fare.

--
So - just read teh obituaries as the first thing in teh morning and if
you're not in them, make breakfast...

MEow - MegaFroupie