hvad blev der at 2wd til mc??
Fra : LP

Dato : 26-03-03 22:21

Jeg læste engang en artikkel i bike omkring, at yamaha sammen med öhlins
var ved at udviklen en motorcykel med to hjulstræk. Det fungerede ved
hjælp af at motoren trak en oliepumpe der overførte effekt til forhjulet,
op til 30% alt efter hvor meget, som var nødvendigt.
Men siden denne anrtikkel har jeg ikke set eller hørt noget fra dette
projekt. Er det gået i stå eller er det mig som sover i timen???
LP

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-03-03 08:26

"LP" <lape82@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men siden denne anrtikkel har jeg ikke set eller hørt noget fra dette
> projekt. Er det gået i stå eller er det mig som sover i timen???

Der arbejdes stadig på den, og den skulle komme ud at køre løb i år, siger
rygterne.

Rittig

Fra : peterl

Dato : 27-03-03 10:26