Pakering i kbh. igen.
Fra : Allan Juul Larsen

Dato : 26-03-03 20:10

Så lige i Lorry på TV2 at det nu er blevet ulovligt at holde pakeret på
fortorvet! Grunden er at der er kommet så mange EU scottere at det er
begyndt at giver plads problemmer.
Indtil nu har jeg ellers holdt fint på fortorvet, hvor der var så bredt at
der kunne komme en barnevogn forbi, dette mener jeg at have læst her i
gruppen var det korrekte.
Men hva nu, får jeg en bøde i morgen når P-menneskerne kommer forbi, for det
gør de tit.

Allan

Vi ses i morgen på langelinie og bakken.

Fra : Allan Juul Larsen

Dato : 26-03-03 20:13

HMM ja nu blev jeg sur og skrev før jeg nåede at læse indslaget lidt længere
nede, det står jo nok forklaringen. ;)

Allan

Fra : Carsten

Dato : 26-03-03 20:44

"Allan Juul Larsen" <mac@9-ball.dk> skrev i en
meddelelse news:b5stv2$2lav$1@news.cybercity.dk...
> Vi ses i morgen på langelinie og bakken.

Alt andet lige så tror jeg at der er flere på Nørrebro-
gade (i københavn !!!) end der er på langelinie...

Der er vist fri parkering har jeg hørt noget om

Carsten
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/carsten_jakobsen

Fra : Armand

Dato : 28-03-03 13:54

Carsten <carjak@wanadoo.dk> skrev i en
> [...]
> gade (i københavn !!!) end der er på langelinie...
>
> Der er vist fri parkering har jeg hørt noget om

Ja!
Jeg blev ligefrem henvist af indtil flere uniformerede BMW-kørere til at
parkere i en busbane (før Jagtvej)

--
Armand.

Fra : Tom

Dato : 26-03-03 22:18

> [...]
> gør de tit.
>
> Allan
>
> Vi ses i morgen på langelinie og bakken.

Du montere da bare kontonummeret med velcro, så kan de ikke skrive en bøde.
Man kunne evt. have en "falsk" plade du kunne montere mens den står stille,
så de ikke slæber af med den fordi den står uden plader.

mvh

Tom

Fra : Martin

Dato : 27-03-03 09:32

> [...]
stille,
> så de ikke slæber af med den fordi den står uden plader.

hvis den ikke er til direkte fare eller gene for trafikken må den ikke
fjernes
føre der er gåer 24 timer ..

Fra : JEK

Dato : 27-03-03 14:01

Sørgeligt at vi seriøse MCister skal rammes af endnu en lov, bare fordi
solo EU-knallerter "kaster" deres knallerter til højre og venstre.
Det er helt ærligt SUR R..

Ses i på Nørrebrogade (på fortovet)
MVH
Jane
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=119

Fra : Hekto

Dato : 28-03-03 13:44

In article <b5usm1$2kv4$1@news.cybercity.dk>, jek@city.dk says...
> Sørgeligt at vi seriøse MCister skal rammes af endnu en lov, bare fordi
> solo EU-knallerter "kaster" deres knallerter til højre og venstre.
> Det er helt ærligt SUR R..

EU-knallerter er 'Registreringspligtige knallerter', og er at betragte
som cykler og cykler m. hjælpemotor.
Dette har indtil nu været gældende alle steder, og de har derfor
kunnet parkeres som cykler, d.v.s. alle steder hvor det ikke direkte
var forbudt at parkere en cykel. (de er derfor i 'kastet rundt' men
blot stillet hvor det ikke direkte er forbudt, og helt i
overenstemmelse med bestemmelserne.

Hvordan Kbh. har omgået dette faktum, ved jeg ikke; men når det ikke
er tilladt at parkere en 'registreringspligtig knallert' i et
cykelstativ, så må man vel heller ikke parkere cyklen der!?
En registreringspligtig knallert, må heller ikke parkeres i en bås
mærket 'MC', så man kan slet ikke parkere dem nogen steder???

--
Brian/Hekto ... der for længe siden har opgivet Kbh. som noget der
kunne forstås!!! De vil ikke have vores biler (og nu MC'er) ind i

LS650 m. 1-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-2 - Til Salg * GS450 m 2-1
under genopbygning.
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?