E-mail program
Fra : Bobber

Dato : 26-03-03 19:32

Dav Dav

Kan man få et lille freeware e-mail program hvor
man kan indstille tiden hvornår en mail skal sendes

Bobber

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 26-03-03 21:12

On Wed, 26 Mar 2003 19:31:49 +0100, "Bobber" <bob@bobberman.dk> wrote:

>Kan man få et lille freeware e-mail program hvor
>man kan indstille tiden hvornår en mail skal sendes

cron og mail (men det er sikkert ikke det du har brug for)

Becky (som er kommerciel software), har en kalender funktioner hvor
man kan pointe tidspunkter for afsendelse af mails.

--
Morten!

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-03-03 21:46

On Wed, 26 Mar 2003 21:12:03 +0100, Morten Kjaer Nielsen
<nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> wrote:

>Becky (som er kommerciel software), har en kalender funktioner hvor
>man kan pointe tidspunkter for afsendelse af mails.

Har hun det? Hvor gemmer hun den, jeg har aldrig fundet den? Men hun
er ellers en lækker skorpe.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 26-03-03 22:02

On Wed, 26 Mar 2003 21:45:31 +0100, Peter Loumann <peloda@tiscali.dk>
wrote:

>Hvor gemmer hun den, jeg har aldrig fundet den?

Når du er igang med at skrive en mail, i menuen File vælger du
reminder, eller ikon nummer 4.

>Men hun
>er ellers en lækker skorpe.

Hun er en snuskebasse er hun, måske det lækkerste skår på hele nettet.

--
Morten!

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-03-03 22:44

On Wed, 26 Mar 2003 22:01:33 +0100, Morten Kjaer Nielsen
<nospam.5juni2002.dk@gummiand.dk> wrote:

[kalender / timer:]

>Når du er igang med at skrive en mail, i menuen File vælger du
>reminder, eller ikon nummer 4.

Ja, sandelig! En tøs, der ikke straks afslører alle sine ynder. Tak!
Måske sku' man virkelig overveje at begynde at læse manualer en dag

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Martin Christensen

Dato : 27-03-03 00:49

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 26-03-03 22:12

Bobber skrev:

> Kan man få et lille freeware e-mail program hvor man kan indstille
> tiden hvornår en mail skal sendes

Du ville nemt kunne lave en bat-fil, som gennem Blat sender en email på
et bestemt tidspunkt:

Min nysgerrighed er vakt, hvad skal du egentlig bruge det til?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-03-03 22:33

Hej!

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:

> Min nysgerrighed er vakt, hvad skal du egentlig bruge det til?

Det kunne blive en rar reminder hvis man sender til sin mobiltelefon. Det var
ihvertfald en mulighed :)

(Især når man er så distræt som mig... Suk.)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"