Powerpoint diasshow starte fuldautomatisk ~
Fra : Preben Larsen

Dato : 26-03-03 17:35

Hej

Jeg fik spørgsmålet i går om at få et Diasshow i PowerPoint til at starte op
igen når strømmen kommer igen efter udfald
Det skal køre, så længe der er tændt for maskinen...Reklame skærme..
Det er ikke lykkedes mig at få det igang, dvs jeg får godt nok liv i
PowerPoint, men showet starter ikke..

Kan det lade sig gøre ?

mvh
Preben

Fra : jBurgaard

Dato : 24-05-03 22:01

"Preben Larsen" skrev d. 26-03-03 17:35 dette indlæg :
> [...]
> Det skal køre, så længe der er tændt for maskinen...Reklame skærme..
> Det er ikke lykkedes mig at få det igang, dvs jeg får godt nok liv i

Opdrag din maskine til at starte op med Internet explorer og med din
ppt-fil som opstartsside:
Højreklik IE->internetindstillinger->Generelt->startsideadresse (kan
være lokal eller fra net)
Tilføj i start->programmer->start->internet explorer.
Man behøver ikke at have office på maskinen, en powerpointviewer kan
klare det.
mvh
JBurgaard

http://www.kandu.dk/