Det at finde aktie opl. om udenlandsk firm~
Fra : Andersen

Dato : 26-03-03 16:39

Hvor kan jeg finde noget på :

Teva Pharmaceutical Industries Ltd.

Det er et firma som måske snart kommer
højere op på den grønne gren, så derfor
ville jeg gerne se om der var noget på
firmaet, så man kunne danne sig et overblik.

Fra : Jacob Riis

Dato : 26-03-03 16:58

"Andersen" <andersen@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> højere op på den grønne gren, så derfor
> ville jeg gerne se om der var noget på
> firmaet, så man kunne danne sig et overblik.

Jeg er selv flittig bruger af Yahoo Finance så du får lige et link her
http://finance.yahoo.com/q?d=t&s=TEVA Her kan du finde en profil af
virksomheden, nøgletal, nyheder og kigge i et forum hvor de snakker om
firmaet. Men ellers kan du jo kigge lidt på deres egen side
http://www.tevapharm.com og med www.google.com finder du sikkert også
noget.

--
Jacob

Fra : Andersen

Dato : 26-03-03 17:04

"Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> wrote in message

> [...]
> virksomheden, nøgletal, nyheder og kigge i et forum hvor de snakker om
> firmaet. Men ellers kan du jo kigge lidt på deres egen side

Takker.