Brug for hurtig hjælp
Fra : Jan W. Nielsen

Dato : 26-03-03 15:58

Hej folkens

Jeg har brig for hurtig hjælp.

Jeg har fundet en ny brugt telefon til min kæreste. En Nokia 6210 som jeg i
dag har været ude hos Nokia for at få nu front på.

Imidlertid er der et "VW-logo" midt på skærmen.

Hvordan sletter jeg det nuværende operatørlogo - og får der til at stå
"Telmore", som er det teleselskab, som min kæreste benyter sig af..?

--
Venligst Jan Nielsen
Bliv medlem og få rabat på brændstof, dæk, forsikring og c.lås/alarmer:

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 26-03-03 16:15

Kan du ikke via indstillinger for display vælge at slå operatørlogo fra?

Fra : Janner

Dato : 26-03-03 15:20

"Trine K. Petersen" <misskat@tdcadslFJERN.dk> wrote in message
> Kan du ikke via indstillinger for display vælge at slå operatørlogo fra?

Nej det kan man ikke , gå evt. ind på www.mobital.dk og vælg et hviklet som
helst logo men vælg en anden operatør end den du har ... send logoet og PUPS
er logoet forsvundet ..... Der er også en eller anden længere kode jeg har
hørt om her i gruppen , men om den virker aner jeg ærligt talt ikke.

Det er Leth

/Jan

Fra : Jan W. Nielsen

Dato : 26-03-03 16:22

Trine K. Petersen wrote:
> Kan du ikke via indstillinger for display vælge at slå operatørlogo
> fra?

Nej, det tror jeg ikke, man kan gøre på en Nokia 6210...

Så hvis der stadig er nogen, der kan hjælpe, vil jeg blive meget glad..

Fra : Bo Larsen

Dato : 27-03-03 09:44

Prøv at taste følgende:

*#67705646#

Det virker på nogle Nokia-modeller.
--
Med venlig hilsen / Best regards
Bo Larsen

Fra : Peter

Dato : 27-03-03 12:46

Hej Jan
Jeg kan da godt sende en "Rydder" til din kærestes nye fon
Mail mig nr. og selskab så ordner jeg den.

Peter

---