Grønne kaffebønner
Fra : Mads

Dato : 26-03-03 14:33

Jeg har fundet et par steder, man kan købe grønne, uristede kaffebønner:

www.coffea.dk
www.moccabox.dk
www.espressokaffe.dk

Men de sælger alle små portioner. Jeg leder efter et sted hvor jeg kan købe
en helt sæk eller to. Og det duer ikke at det er USA eller lign. Det bliver
alt for dyrt i porto. Helst Danmark eller EU.

Mads.

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-03 21:29

"Mads" <madsNOSPAM@nil.dk> wrote in message
> [...]
bliver
> alt for dyrt i porto. Helst Danmark eller EU.

Har du prøvet at kontakte dem, om de vil sælge i større mængder med en
passende og god rabat?

Har de min sans for forretning skulle det være den mest naturlige ting!

Lad os høre hvordan dine forhandlinger lykkes!

Jeg har selv købt og afhentetkafferister og grønne bønner i Göteborg hos
Kahls Kaffe, med super service, kvalitet og rimelig pris....selv om de
egentlig, som Sveriges største kaffedistributør, ikke er linet op mod
private....

mvh.
H.

Fra : Mads

Dato : 27-03-03 14:58

"Henrik" <henrik> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kahls Kaffe, med super service, kvalitet og rimelig pris....selv om de
> egentlig, som Sveriges største kaffedistributør, ikke er linet op mod

Hej Henrik.

Tak for tippet.

Nu er min skumle plan at selv sælge bønnerne videre i mindre pakker og som
del af andre pakkeprodukter. Så jeg tvivler på at de steder vil sælge mig
større partier.

Undersøger Kahl.. for det var da en mulighed hvis der ikke er nogen i DK.

vh/Mads.