GF4 Ti44/46/4800 med video-in???
Fra : Martin San.

Dato : 26-03-03 14:06

Hvor finder man et GeForce4 Ti 4400/4600/4800 (ikke SE) med Video-In?
Jeg kan ikke finde nogen forhandlere på edbpriser.dk - kun Ti4200.
Må gerne være mærkevare.

MVH Martin

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 26-03-03 14:32

> Hvor finder man et GeForce4 Ti 4400/4600/4800 (ikke SE) med Video-In?
> Jeg kan ikke finde nogen forhandlere på edbpriser.dk - kun Ti4200.
> Må gerne være mærkevare.

Gainward har lavet et, men hvor du køber det ved jeg ikke. Prøv at søge på
Gainwards hjemmeside efter forhandlere.

Jeg har selv købt et for nylig (brugt) TI4600,- med dual-DVI og TV-in/out

Fra : Martin San.

Dato : 26-03-03 23:55

Kim Fritze Sillasen [9000] wrote:
> Gainward har lavet et, men hvor du køber det ved jeg ikke. Prøv at
> søge på Gainwards hjemmeside efter forhandlere.
> Jeg har selv købt et for nylig (brugt) TI4600,- med dual-DVI og
> TV-in/out

Okay tak for info, hvad gav du for dit kort?
Jeg skal vel forvente at give en pæn slat over 2000 kr. for et Ti4600 med
Video-In?
Har nemlig kigget på et MSI Ti4200 med tv in/out til 1680 kr. i stedet for.

MVH Martin

Fra : shark

Dato : 27-03-03 07:20

hey

jeg kan se inde på edbpriser.dk findes der nogle stykker med de ting du
gerne have...

Eks :

Gainward GeForce4 PowerPack! Ultra/750 XP -GS AGP / 128MB DDR / 2048x1536
/ GeForce4 Ti 4600 2.427 kr.