Start af eget firma
Fra : Thomas K

Dato : 26-03-03 13:00

Hej Gruppe

Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe, og hvis det ikke er, så må
I meget undskylde.

Jeg går med tanker om at starte mig eget firma. Men jeg ved egentlig
ikke hvordan man gør, sådant rent officielt. Ligger der nogle guider på
nettet, eller der der nogen der kender nogle gode sider, hvor man finde
information om hvordan man kommer igang?

På forhånd tak

Mvh
/Thomas Korsgaard

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 26-03-03 13:03

Lidt at starte på:
www.startvirksomhed.com - klik på kortet uden for Nordsjælland, og du
får resten af landet
www.startguiden.dk
www.startfirma.dk
www.cvu.dk/sw96.asp

/Mogens

Fra : Lykke

Dato : 26-03-03 20:54

jeg er også nystartet.
bor du på sjælland - så kontakt iværksjælland, et projekt med gratis
rådgivning.
det er meget givende da det er efter vuderet behov.
held og lykke

Fra : Hieu Phan

Dato : 30-03-03 15:24

Hej

Hvis det er en vidensbaseret firma du skal starte, vil jeg stærkt anbefale
dig at tjekke: www.cfe-aarhus.dk. De tilbyder bl.a gratis rådgivning.

mvh Hieu