Weber-Center - findes det?
Fra : Mark Schiller

Dato : 26-03-03 09:06

Hej alle,

der er svingninger i universet der peger på, at det ikke er utænkeligt,
at "man" snart får mulighed for, at købe sig en Weber *juhuuu*

Findes der et Weber-Center i Københavnsområdet, hvor man kan se (og
røre) ved de forskellige modeller?

/Mark

--
M@rk, the unknown @ vosborg.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : Larsen

Dato : 26-03-03 13:42

Hej

Hvis dit lokale byggemarked er bare nogenlund, burde de ha et ganske fint
udvalg. Ellers prøv Kongelundens Byggecenter, Kongelundsvej 364-376. 2770
Kastrup.

Larsen

Ps. kan varmt anbefale Weber, One-Touch Platinum.

Fra : Mark Schiller

Dato : 26-03-03 15:22

Wed, 26 Mar 2003 13:41:36 +0100, berigede "Larsen" <jos@larsen.mail.dk>
dk.fritid.hus-og-have med:

>Hvis dit lokale byggemarked er bare nogenlund, burde de ha et ganske fint
>udvalg. Ellers prøv Kongelundens Byggecenter, Kongelundsvej 364-376. 2770
>Kastrup.

Super, der vil kigge! Er der mon nogen mulighed for, at opnå rabatter af
den ene eller den anden art?!

>Ps. kan varmt anbefale Weber, One-Touch Platinum.

Det er præcis den jeg kigger på - dog har "tænder" jeg også lidt på "The
Performer", altså bortset fra prisen - tanken om indbygget gastænder
pirrer min dovenskab )

/Mark