Mafia!
Fra : lovend

Dato : 26-03-03 03:34

Hej i gruppen

Jeg er lige gået i kødet på mafia (for anden gang) lækkert spil syntes jeg
men kommer der ikke snart et et spil i stil med mafia, hitman (både 1 og 2
er gået igennem), eller endnu bedre max payne ...... 2 kunne man håbe på
det? men det jeg gerne vil have er et spil i den stil! jeg har kikke på
google og div. game sider og kunne ikke finde noget men der er sikkert en af
jer der ved noget andet

mvh lovend

Fra : /Ole

Dato : 26-03-03 07:45

Jeg mener, Max Payne kommer i en 2'er, men er som sædvanlig forsinket. Jeg
glæder mig selv som et lille barn

/Ole

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 26-03-03 09:10

> Jeg mener, Max Payne kommer i en 2'er, men er som sædvanlig forsinket. Jeg
> glæder mig selv som et lille barn

Forsinket? Der har da ikke været sat nogen udgivelsesdato...

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 27-03-03 22:57

> Forsinket? Der har da ikke været sat nogen udgivelsesdato...

Men den er garanteret forsinket alligevel, det er de gode spil altid

Fra : Per Nielsen

Dato : 27-03-03 23:30

"Peter Sepstrup" <peter@NOSPAMsepstrup.zapto.org> skrev i en meddelelse
> Men den er garanteret forsinket alligevel, det er de gode spil altid

Hellere det end for mange bugs når de kommer ud..........?

Fra : Ole Steiness

Dato : 28-03-03 00:44

IO Interactive smider også endnu en Hitman-udgave på gaden indenfor en
overskuelig fremtid. Ved dog ikke præcis, hvornår.

VH Ole Steiness

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 28-03-03 09:35

> IO Interactive smider også endnu en Hitman-udgave på gaden indenfor en
> overskuelig fremtid. Ved dog ikke præcis, hvornår.

Jeg tror vi skal regne med 1-2 års udviklingstid - som der var fra det
første til det andet spil - med mindre de selvfølgelig laver fundamentale
ændringer.

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-03-03 10:54

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg tror vi skal regne med 1-2 års udviklingstid - som der var fra det
> første til det andet spil - med mindre de selvfølgelig laver fundamentale
> ændringer.

Nogen der har en anelse om hvad den kan komme til at hedde? Det eneste jeg
har hørt er at den ikke kommer til at hedde Hitman 3.

Fra : lovend

Dato : 28-03-03 13:57

Men det vil sige at der ikke er nogle andre spil på gaden lige nu som er i
samme stil?

mvh lovend

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 28-03-03 14:37

> Men det vil sige at der ikke er nogle andre spil på gaden lige nu som er i
> samme stil?

Ikke umiddelbart - Mafia er unikt, og den type spil kommer der ikke mange
af.

Fra : lovend

Dato : 28-03-03 20:59

Oki doki ... men mange tak for jeres svar....(og lidt øv *S*) jeg kunne nu
godt tænke mig et spil i "stilen" men det kommer nok ..... tak igen

mvh lovend