Digital signatur
Fra : F.Larsen

Dato : 25-03-03 21:32

Hej

Jeg har fået installeret den digitale signatur fra TDC. Hvordan gemmer/tager
backup af den private nøgle ?

--
Flemming

Fra : Strangelove

Dato : 25-03-03 22:32

F.Larsen wrote:
:: Hej
::
:: Jeg har fået installeret den digitale signatur fra TDC. Hvordan
:: gemmer/tager backup af den private nøgle ?
::
Jeg antager at du mener under Internet Explorer:

Tools / Internet options / Content / Certificates

Vælg dit certifikat og export....

Det burde gøre det.

Lars

Fra : F.Larsen

Dato : 25-03-03 23:15

"Strangelove" <slither120@hotmail.com> wrote in message

> Tools / Internet options / Content / Certificates

ok, tak

Lidt underligt. der står at certificatet er udstedt til "pseudonym" - kan
det være rigtigt ?

--
Flemming

Fra : Peter Lind Damkjær

Dato : 27-03-03 08:25

Hej Flemming,

Da du bestilte certifikatet skulle du vælge om du ville have dit navn med i
certifikatet.

Når du vælge ikke at få dit navn i certifikatet, udstedes et såkaldt
pseudonym certifikat.

Venlig hilsen
Peter Lind Damkjær

(Jeg er ansat i TDC men skriver i denne sammenhæng som privatperson)

Fra : F.Larsen

Dato : 28-03-03 20:56

"Peter Lind Damkjær" <peter@lind-damkjaer.dk> wrote in message
> Hej Flemming,
>
> Da du bestilte certifikatet skulle du vælge om du ville have dit navn med
> certifikatet.

Det mener jeg nu ikke. Jeg har valgt navnebeskyttelse og at være anonym ...
hvilket jeg opfattede som om at certifikatet ikke var med i "den offentlige
liste"

--
Flemming