søger NG
Fra : Rune Thougaard

Dato : 25-03-03 21:26

Jeg ved ikke lige hvor dette ? høre hjemme men nu kommer den..!!

er der nogel der kender nogle gode NG grubber hvir jeg kan download mp3
musik/albums og film...
evt. hvordan forgår det mht. film der fylder 700MB skal man bare sige
"kombiner og afkod" ??

mvh. Rune Thougaard

Fra : Martin Christensen

Dato : 25-03-03 22:26

Fra : Rune Thougaard

Dato : 26-03-03 08:49

Rolig jeg vil ikke download noget af det jeg ville bare lige se om det var
muligt osv. og hvordan det forgik...?? For da jeg hørte det første gang
nægtede jeg at tror på det...!!

mvh. Rune

Fra : Brian Schelde

Dato : 26-03-03 09:54

"Martin Christensen" <knightsofspamalot-factotum@gvdnet.dk> wrote in message

> [...]
> nærmere APG, der kommer på besøg hos dig. Hvor dum er man, når man
> tilkendegiver sin hensigt til at udføre ulovlige handlinger i al
Det er da vidst bare dig der vælger at tolke det på den måde.
Der findes lovlige mp3'ere og lovlige films, måske var det dem han tænkte
på.

Fra : Martin Christensen

Dato : 26-03-03 15:23

Fra : Per N

Dato : 26-03-03 09:16

On Tue, 25 Mar 2003 21:25:56 +0100, "Rune Thougaard"
<rune@vinperlen.dk> wrote:

>Jeg ved ikke lige hvor dette ? høre hjemme men nu kommer den..!!
>
>er der nogel der kender nogle gode NG grubber hvir jeg kan download mp3
>musik/albums og film...

Stort set alle de grupper som begynder med "alt.binaries"

>evt. hvordan forgår det mht. film der fylder 700MB skal man bare sige
>"kombiner og afkod" ??

Det kan man da, men det er nemmere med en "rigtig" newsreader.
OE er ikke god til binære filer. Jeg bruger Agent, men der er også
mange andre gode programmer som selv samler filerne, så man
ikke skal rode med det.
Agent understøtter forøvrigt også yEnc formatet, som mange
bruger for at spare båndbredde.

mvh Per

Fra : Rune Thougaard

Dato : 26-03-03 13:52

> Agent understøtter forøvrigt også yEnc formatet, som mange
> bruger for at spare båndbredde.

hedder det ikke mere end Agent..?? jeg har høre om noget der hedder "GrabIt"

mvh. Rune Thougaard

Fra : Per N

Dato : 26-03-03 13:59

On Wed, 26 Mar 2003 13:52:24 +0100, "Rune Thougaard"
<rune@vinperlen.dk> wrote:

>hedder det ikke mere end Agent..??

Jo, Forte Agent

mvh Per

Fra : Frans Jensen

Dato : 26-03-03 14:01

<rune@vinperlen.dk> wrote:

>hedder det ikke mere end Agent..??

Forte Agent - betalingsversion

Free Agent - gratis

begge kan dowloades på

http://www.forteinc.com

http://www.shemes.com/index.php?p=download

--
Der findes to ting, som er uendelige: universet og den menneskelige dumhed.
Og når det gælder universet, er jeg endda ikke helt sikker.

- Albert Einstein -