Armands skruekursus?
Fra : Jakob Barfod

Dato : 20-03-01 10:28

Hej. Især hej Armand, faktisk.

Med fare for at blive totalt til grin, bare fordi jeg ikke har fulgt med i
nyhedsgruppen i et stykke tid:

Lige efter sidste sæsonstop lavede Armand en genindkaldelse til
skrue-kursus-listen, fordi hans forrige liste var gået tabt i cyberspace.
Stemningen var vistnok dengang "det gør vi til foråret". Nu _kan_ det
selvfølgelig diskuteres, hvor meget forår der er i luften, men jævndøgn, det
er det!

Er der blevet planlagt et skruekursus? Hvis ikke skulle vi måske i gang nu,
hvor folks kalendre er ved at blive fyldt op for forårsweekenderne?

--
Jakob (forårssulten)
GSX750FN (med ny forgaffel, tank, forhjul, kåbe, bremsegreb, blinklys &

Fra : Armand

Dato : 20-03-01 12:01

Jakob Barfod <jbarfod_FJERNDETTEFORSPAM@ruc.dk> skrev i en
> [...]
gang nu,
> hvor folks kalendre er ved at blive fyldt op for forårsweekenderne?

Inspiration! - Jeg mangler inspirationen lige for tiden

--
Armand.

Fra : Jakob Barfod

Dato : 20-03-01 12:12

> Inspiration! - Jeg mangler inspirationen lige for tiden

Øh? Kan vi hjælpe?

--
Jakob

Fra : Søren L Hansen

Dato : 20-03-01 13:42

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in article
<997dgn$1dqv$1@news.cybercity.dk>...

> Inspiration! - Jeg mangler inspirationen lige for tiden

Kan det inspirere at jeg gerne vil hjælpe med udabejdelse af kursusplanen,
jeg har nemlig tænkt mig noget lignende her nordpå.
Naturligvis fortrinsvis for elever af femininum, men Mikkel, Bo, Rittig og
de andre jeg kender må også gerne være med...

--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 20-03-01 13:47

Søren L Hansen <lindholt@person.dk> wrote in article
<01c0b13b$3a066ba0$837010ac@pc2316>...

> Naturligvis fortrinsvis for elever af femininum, men Mikkel, Bo, Rittig
og
> de andre jeg kender må også gerne være med...

Ka' det hænge sammen med en vis XT350 der bare holder...?
"Goddag drenge og piger. Idag skal I lære at bygge en XT350 og jeg har
tilfældigvis en lige her. Jeg har snydt lidt og allerede skilt den ad...."

Nej, jeg skal hellere end gerne stille op som ham der viser How *not* to...
Jeg kan fremvise indtil flere eksempler fra egen hånd

--
Mikkel

Fra : Ian Rasmussen

Dato : 20-03-01 16:54

Mikkel Christensen wrote:

> Ka' det hænge sammen med en vis XT350 der bare holder...?
> "Goddag drenge og piger. Idag skal I lære at bygge en XT350 og jeg har
> tilfældigvis en lige her. Jeg har snydt lidt og allerede skilt den ad...."

ROTFL, GRILL

Ian, nl

Fra : Claus Rittig

Dato : 20-03-01 18:46

"Mikkel Christensen" <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> skrev i en
meddelelse news:01c0b13b$df51ca00$fc6e10ac@pc2651...

> Ka' det hænge sammen med en vis XT350 der bare holder...?
> "Goddag drenge og piger. Idag skal I lære at bygge en XT350 og jeg har
> tilfældigvis en lige her. Jeg har snydt lidt og allerede skilt den ad...."

ROTFLMAO!

Jeg er med! Count me in! Det her MÅ jeg se...

Rittig

Fra : Søren L Hansen

Dato : 20-03-01 22:22

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en ROTFLMAO!

> Jeg er med! Count me in! Det her MÅ jeg se...

Nu slapper du lige lidt af, du kunne nok selv bruge lidt tid på skolebænken!

S.

Fra : Niels Pein

Dato : 20-03-01 21:23

Mikkel Christensen skrev ...
>Søren L Hansen wrote
>
>Ka' det hænge sammen med en vis XT350 der bare holder...?

Hah. Og hvis han skal bruge flere eksempler, så har jeg en TransAlp motor.
Hvis nogen gerne vil se hvordan sårn een ser ud i en tilstand hvor den
forbruger 6-7 liter olie pr. 1000 km. så har jeg den liggende i en kasse i
garagen.

Måske er der også spor efter et kikset gearskift eller 10.
Den er godt nok så snasket, at jeg ikke selv har kigget på den endnu, men
mon ikke der er en enkelt brugbar reservedel blandt de ca. 50 kg.

Pein

Fra : Mads Lund

Dato : 15-03-01 13:48

> [...]
> Naturligvis fortrinsvis for elever af femininum, men Mikkel, Bo, Rittig og
> de andre jeg kender må også gerne være med...

I har jo også det perfekte sted til at afholde det i. Hvis I venter til RR
sessonen går igan kan jeg godt være leverancedygtig i medium til brug for
lektionen "genkendelse af dele og genfind den oprindelige placering"

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Morten Dahl

Dato : 20-03-01 20:57

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dkxxx> skrev i en meddelelse

> I har jo også det perfekte sted til at afholde det i. Hvis I venter til RR
> sessonen går igan kan jeg godt være leverancedygtig i medium til brug for
> lektionen "genkendelse af dele og genfind den oprindelige placering"

Kom du helt til at savne RR sæssonen da du så de billeder af den RS125 der
var smadret på vej ud af pitten

Hilsen
Morten Dahl
- stadigt uden ny motor, og for den sags skyld rr125 maskine ((

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 20-03-01 20:02

"Søren L Hansen" wrote:
> jeg har nemlig tænkt mig noget lignende her nordpå.
> Naturligvis fortrinsvis for elever af femininum, men Mikkel, Bo, Rittig og
> de andre jeg kender må også gerne være med...
Jeg er godt nok ikke særligt feminin (kan godt møde op i netstrømper,
hvis det hjælper! På den anden side er det nok mere en trussel.), men
jeg bor trods alt i Aalborg, og har store ambitioner om at lære at skrue
i den xj600 jeg henter hos Brdr. Jensen, Horsens i morgen.

Uffe
xs400 - 16timer endnu

Fra : Claus Rittig

Dato : 20-03-01 21:15

"Uffe Overgaard Koch" <uffe@data-dealeren.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg bor trods alt i Aalborg, og har store ambitioner om at lære at skrue
> i den xj600 jeg henter hos Brdr. Jensen, Horsens i morgen.

Nå, Søren, nu hænger du på den!
Vi regner alle sammen med at du organiserer noget undervisning og indkalder
mc folket.

Rittig

Fra : Søren L Hansen

Dato : 21-03-01 10:16

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<998dks$kqp$1@news.inet.tele.dk>...
> Nå, Søren, nu hænger du på den!
> Vi regner alle sammen med at du organiserer noget undervisning og
indkalder
> mc folket.

Jeg skal lige have læst aftenskole-loven, for at kunne få mine normerede
500 kroner i timen.

Fra : Ian Rasmussen

Dato : 21-03-01 11:48

"Søren L Hansen" wrote:

> Jeg skal lige have læst aftenskole-loven, for at kunne få mine normerede
> 500 kroner i timen.

Hvis man er mere end 12 _skal_ komunen saette lokaler til raadighed.
Hvordan du saa vil faa XT'eren op paa 3 sal paa mellervang-skolen bliver
dit eget probelem. FOF er vist dem du skal kontakte, og hvis de endnu
ikke er flyttet ligger de i jernbanegade.

Ian, nl, som stadigvaek kan huske debat om tilskud til forskellige
"interessante" foredrag/aftenskole-kurser, frem-provokoeret af Kirsten
Jakobsen.

Fra : Søren L Hansen

Dato : 21-03-01 12:17

Ian Rasmussen <ianr@wm.estec.esa.nl> wrote in article
<3AB886D1.82C356D3@wm.estec.esa.nl>...
> [...]
> dit eget probelem. FOF er vist dem du skal kontakte, og hvis de endnu
> ikke er flyttet ligger de i jernbanegade.

Haha, jeg kan måske leje min egne lokaler til dem?? Nej, jeg var mere inde
på det med timeløns-tilskuddet. Sådan en XT er dyr at reparere

Jeg husker også debatten, men MC-motorlære er da vidunderligt
folkeoplysende, der er jo f.eks. ikke nogle okkulte metoder blandet ind i
det, selvom jeg nok burde få en eksorcist til at se på den XTs
forbandelse... eller måske et pendul?
Jeg vil dog ikke afvise at der kunne kombineres med ølsmagning...

Fra : Armand

Dato : 21-03-01 02:54

Uffe Overgaard Koch <uffe@data-dealeren.dk> skrev i en

> .....................og har store ambitioner om at lære at skrue
> i den xj600 jeg henter hos Brdr. Jensen, Horsens i morgen.

Hos brdr. Jensen? Så får du sgu' nok skruerutine indenfor overskuelig
fremtid

--
Armand.

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 21-03-01 07:20

Armand wrote:
> Hos brdr. Jensen? Så får du sgu' nok skruerutine indenfor overskuelig
> fremtid

Hvad, hvorfor, fortæl fortæl?

/Uffe
xs400 seca - 5 timer endnu

Fra : Armand

Dato : 21-03-01 14:03

> Hvad, hvorfor, fortæl fortæl?

Fra flere sider, deriblandt også her på gruppen har jeg hørt postulater
om at brdr.'ene sælger de bedste stumper som ophug og derefter sælger
hele motorcykler med de ringeste dele monteret :-/

Derudover er de nogle platugler når der bliver behov for garantien!!!

Brdr'erne er sikkert fine nok at handle tilbehør ved, især når de har
nogle af deres svimlende tilbud; men brugte motorcykler bør man afholde
sig fra!
Prøv forøvrigt at checke forhandleranmeldelserne på www.dmcn.dk - det
skulle ikke undre mig om der står et eller flere skældsord om dem :-/

--
Armand.

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 21-03-01 20:42

Armand wrote:
> Fra flere sider, deriblandt også her på gruppen har jeg hørt postulater
> om at brdr.'ene sælger de bedste stumper som ophug og derefter sælger
> hele motorcykler med de ringeste dele monteret :-/
hmm, det lyder foruroligende, men nu er den altså købt og kørt hjem.
FEEEEEEED tur og FEEEEEED cykel, man er da velsignet når man kan få lov
at køre en hel dag i sådan et vejr, eller også er det Armandf
føsdags-ting der spiller ind. (tillyk Armand!)

> Derudover er de nogle platugler når der bliver behov for garantien!!!
Jeg har opdaget nogle småting, men har da tænkt mig at holde hårdt på
mit. Den blev synet i går, og om jeg forstår hvordan den er kommet
igennem med en ikke funktionel dødemandsknap og hornknap?!????? men det
skulle være nemt at fikse. Central støttebenet knækkede første gang jeg
brugte det!!! De må sende mig et nyt!

vi får se, og anmeldesle på dmcn.dk(der er ikke nogen endnu!) følger når
jeg ved hvordan det ender.

> Prøv forøvrigt at checke forhandleranmeldelserne på www.dmcn.dk - det
> skulle ikke undre mig om der står et eller flere skældsord om dem :-/
coming up!

/Uffe

Fra : Armand

Dato : 22-03-01 02:18

> [...]
> -en ikke funktionel dødemandsknap
> -og hornknap
> -Central støttebenet knækkede første gang jeg brugte det!!! De må

Hold dem vedholdende til ilden, ellers bedøver de dig blot med "kommer
snart" snik-snak!!!

--
Armand.

Fra : Flemming Andersen

Dato : 20-03-01 17:02

Jeg bidrager gerne med en adskilt Honda 750F2 motor med defekt
krumtap.......

Vh

Flemming Andersen
CB750F2 (med nymonteret US-motor)

Fra : Steen Gruby

Dato : 20-03-01 18:35

On Tue, 20 Mar 2001 12:00:43 +0100, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

Hej Armand.

>Inspiration! - Jeg mangler inspirationen lige for tiden

Vil du låne min fod ????

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Allan jørgensen

Dato : 20-03-01 22:38

Steen Gruby <oz9zi@gruby.dk> skrev i en
> On Tue, 20 Mar 2001 12:00:43 +0100, "Armand"
> <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:
>
> Hej Armand.

> Vil du låne min fod ????

HAVEGRILL )

-- Allan(FZR600US)som står ude og fryser
_ .....--..... _ _ .....--..... _
(_)= /- -\ =(_) (_)= /- -\ =(_)
/ \_____/ \ / / -QOo--\ \
(O \_/ O) ( / \ _-_-_ / \ )
| (_)_(_) | \ / I__|__I \ /
( }/ [| |] \{ ) \| [FZR] L/
\ | [|.--.[| | / \ .-----. {O)
\ \[||\~|[|/ / \|\~\~| { )
\[||~/||] / [|~/~/|]{-)
|\~| |\~\~| / /
|~/| |~/~/|
`~´ ` ~ ´

Fra : Kjeld Holm

Dato : 21-03-01 01:16

....det var inspiration og ikke transpiration

Kjeld
cb750 f1

Fra : Armand

Dato : 21-03-01 03:45

Steen Gruby <oz9zi@gruby.dk> skrev i en

> Vil du låne min fod ????

Hæ!

Jeg kan nu ofte trænge til en "kick-start"; men lige nu slides jeg
mentalt af et galej-slave job som maskinsvejser på aftenhold
Og så der der lige to uger hvor det hele går op i fødselsdage (min egen
i dag forresten!), bryllupper, barnedåbe og konfirmationer. Oveni har
jeg lige et syn i morgen formiddag

--
Armand. (lidt nedslidt)

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-03-01 07:46

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in article
<9994mj$135j$7@news.cybercity.dk>...

> Og så der der lige to uger hvor det hele går op i fødselsdage (min egen
> i dag forresten!), bryllupper, barnedåbe og konfirmationer. Oveni har

Idag er det Armands fødselsdag, hurra, hurra, hurraaaaaaaa

--
Mikkel

Fra : Armand

Dato : 21-03-01 14:03

> Idag er det Armands fødselsdag, hurra, hurra, hurraaaaaaaa

Tak - Også til jer andre!

:-*) (rødme-smiley)

--
Armand.

Fra : PHK

Dato : 21-03-01 17:09

"Mikkel Christensen" <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> skrev i en
meddelelse news:01c0b1d2$99e823f0$fc6e10ac@pc2651...

> Idag er det Armands fødselsdag, hurra, hurra, hurraaaaaaaa

Så gi´r han nok en lille en, en lille en, en lille en ...

--
_
|_|

Fra : Steen Gruby

Dato : 21-03-01 08:08

On Wed, 21 Mar 2001 03:44:42 +0100, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

Hej Armand

>Og så der der lige to uger hvor det hele går op i fødselsdage (min egen
>i dag forresten!), bryllupper, barnedåbe og konfirmationer. Oveni har
>jeg lige et syn i morgen formiddag

For mig lyder det der nærmest som stress forårsaget af for megen
social aktivitet
Jeg har faktisk lavet en disposition med tilhørende indhold til et
skruekursus - desværre ikke i fuld elektronisk form - hvis du vil have
den kan jeg putte den i posten.
Og så forresten teløk' med de 41

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Sand

Dato : 21-03-01 08:26

> Og så der der lige to uger hvor det hele går op i fødselsdage (min
egen
> i dag forresten!), bryllupper, barnedåbe og konfirmationer. Oveni har
Mange gange tillykke med det da!
Mht. vejret må vi lade det være op til folk, at mene om du har været
"artig"

--
Mvh. Sand

Fra : Armand

Dato : 21-03-01 13:25

Sand <a.pedersen@tricon.dk> skrev i en news:999l4q$gu5$1@sunsite.dk...

> Mht. vejret må vi lade det være op til folk, at mene om du har været
> "artig"

Nej for fanden da!
Hold da kæft hvor er det flot her i Østjylland!

--
Armand.

Fra : Morten Dahl

Dato : 21-03-01 18:01

Ja tillykke herfra, og sluk så computeren når dine gæster kommer

> Nej for fanden da!
> Hold da kæft hvor er det flot her i Østjylland!

Ja nemlig, jeg tænkte det selv på vej hjem fra
herning,(transportmesse,udstiller =ØV) men var ikke klar over det var din
fortjeneste.. Bare noget pis at vejene er mere salte end færøsk klipfisk.

Hilsen
Dahl
- der nok skal synge føsdagssang næste gang vi sidder over en flok pilsnere

Fra : Armand

Dato : 22-03-01 01:09

Morten Dahl <psyco_dpu@get2net.dk> skrev i en

> Ja tillykke herfra, og sluk så computeren når dine gæster kommer

Tak.
Gæster er forundt folk på daghold! Vi andre må focusere på
weekeenderne; men i førstkommende weekend er der hårdt book'et op med
bryllup om lørdagen og barnedåb om søndagen!

> ...... Bare noget pis at vejene er mere salte end færøsk klipfisk.

GRILL

Fin graduering, som passer lige ind i "slik på lygteglasset"-testen (TM)

> - der nok skal synge føsdagssang næste gang vi sidder over en flok
pilsnere

Jeg skal lige have snakket med klubbens webmaster - Der må sågu' da
skulle en .waw-funktion på hjemmesiden i sådant tilfælde )

--
Armand.

Fra : Adam Christensen

Dato : 21-03-01 11:54

> Og så der der lige to uger hvor det hele går op i fødselsdage (min egen
> i dag forresten!)

Tillykke, tillykke.

> Armand. (lidt nedslidt)

.... men fødselsdagsbarn

--
Adam

Fra : Jens Olesen

Dato : 21-03-01 12:16

> [...]
>
> --
> Armand. (lidt nedslidt)
>
> IDAG ER ARMAND`S FØDSELSDAG HURRA HURRA HURRA

JENS
Nybagt GS550E ejer(en gammel sag `78)

Fra : thomas hansen

Dato : 21-03-01 20:03

Hej Armand

Stort tillykke hip hip

PS. er det mandag, RR starter igen (sommertid...)

Thomas
vfr (til salg på dba.dk)

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 23-03-01 09:47

On Wed, 21 Mar 2001 03:44:42 +0100, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

<snip>
>Og så der der lige to uger hvor det hele går op i fødselsdage (min egen
>i dag forresten!),

Forsinket tillykke.

>bryllupper, barnedåbe og konfirmationer. Oveni har
>jeg lige et syn i morgen formiddag

Du har måske skiftet ejer?

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'Loud pipes save lives' - sandheden om fri udblæsning.

Fra : Armand

Dato : 24-03-01 01:33

Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net> skrev i en

> Du har måske skiftet ejer?

GRILL

--
Armand.
(Der stadig lige har et bryllup, samt en barnedåb at deltage i, her i