Mp3 Manager HJÆLP
Fra : Martin Wiboe

Dato : 25-03-03 20:21

Hej Gruppe!

Jeg har lavet et program der skal samarbejde med min Kiiro MP3 Player. Når
det starter læser det titlerne på alle mp3er i en række biblioteker. Jeg
bruger windows media kontrol til dette, men det tager hulens lang tid, da
alle filer åbnes, læses, lukkes.... Er der nogen der har en hurtigere
metode?

--
/Martin

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 25-03-03 20:25

Martin Wiboe wrote :

> [...]
> biblioteker. Jeg bruger windows media kontrol til dette, men det tager
> hulens lang tid, da alle filer åbnes, læses, lukkes.... Er der nogen

hvis den blot skal læse titlerne på filerne, så er der vel ikke nogen grund
til at gøre andet end at gennemgå biblioteket med fx FSO. Hvis det derimod
er selve titlerne på sangene, så kan jeg ikke lige umiddelbart se, hvordan
du kan undgå at filerne åbnes og læses.

Måske kan du nøjes med at læse den del af filen, som titlen står i ?

--
Jesper Stocholm - www.stocholm.dk - www.asp-faq.dk
** De andre siger, at han er 16 **

Fra : Martin Wiboe

Dato : 25-03-03 20:42

> [...]
> er selve titlerne på sangene, så kan jeg ikke lige umiddelbart se, hvordan
Selvfølgelig, men det er desværre selve titlen jeg er ude efter
> Måske kan du nøjes med at læse den del af filen, som titlen står i ?
Vil kigge nærmere på mp3-formatet selvom jeg er skeptisk...... Tak for det
hurtige svar!

Andre svar er stadig meget velkomne

Fra : Robert

Dato : 26-03-03 13:55