Savoy-kål
Fra : Camilla Maria Anders~

Dato : 25-03-03 19:26

Hej,

jeg spekulerede på om der er nogle der har en god idé til en ret med
savoy-kål? og - ja - jeg har søgt på google, men der var ikke særlig
mange. Den må meget gerne være fedtfattig eller ddv-minded - på forhånd tak

Camilla

Fra : SNB

Dato : 26-03-03 00:33

Hejsa Camilla

Du kan evt. søge på : http://www.karoline.dk

hilsen Suzan

Fra : Karen

Dato : 26-03-03 08:38

Har du set på http://opskrifter.heede.dk og søgt på savoykål?

Karen

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 27-03-03 07:46

> jeg spekulerede på om der er nogle der har en god idé til en ret med
> savoy-kål? og - ja

Hej Camilla

Jeg har ikke nogen dicideret ret, men savoykål kan bruges i mange retter.
Snit lidt til dine wokgrønsager, til salaten (helt fint snittet), smager
også godt dampet med citron-hvidvinseddikemarinade, til kåldolmer etc. Stort
set kan savoykål bruges som almindelig hvidkål.
Altså der er kun fantasien, der sætter grænser for brugen af savoykål.

--
Mette Nylander Sørup (en ddv'er og med taber)
mette@countryfan.dk