hvem honer/borer cylindere?
Fra : Thomas Lund Madsen

Dato : 25-03-03 19:35

Kære alle,

Jeg skal muligvis have honet mine cylindre, og evt. boret dem op. Hvem ville
I turde overgive en sådan opgave til? Dvs. jeg tænker på hvilke firmaer....
Gerne i området omkinrg Aalborg.

MvH

Thomas

Fra : John Jensen

Dato : 25-03-03 20:03

"Thomas Lund Madsen" <tlm@surfpost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ville
> I turde overgive en sådan opgave til? Dvs. jeg tænker på hvilke

Jeg kan kun anbefale Iversens cylinderservice i Horsens, en stor del af de
jyske mc værksteder
sender deres cylindre & topstykker dertil.

/ John

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-03 23:08

> Jeg kan kun anbefale Iversens cylinderservice i Horsens, en stor del af de
> jyske mc værksteder sender deres cylindre & topstykker dertil.

Samme her...
300 kr. pr. hul

Mvh
Allan Rasmussen
Jawa 350/640 HayabusaStyle

Fra : Ped

Dato : 25-03-03 21:34

Thomas Lund Madsen wrote:
> Kære alle,
>
> Jeg skal muligvis have honet mine cylindre, og evt. boret dem op. Hvem ville
> I turde overgive en sådan opgave til?

Da jeg for nogle år siden skulle have renoveret toppen på min Suzuki
overlod jeg arbejdet til Aabenraa Cylinderservice. Jeg havde forinden en
god snak med dem, hvor de overbeviste mig om, at det kunne de lave lige
så godt på en MC motor som en bilmotor. Det er i høj grad et spørgsmål
om tillid, og de virkede altså tilstrækkeligt tillidsvækkende på mig til
at jeg turde overlade mit kæreste ejes ædleste dele til dem. De borede
cylinderne op, skaffede overstørrelse stempler og renoverede topstykket,
og arbejdet blev udført til ug med kryds og slange. Det eneste de
betingede sig var, at jeg selv stillede med en servicemanual, og sådan
en havde jeg heldigvis. Så hvis der er en cylinderservice på egnen hvor
du bor, så prøv at snakke med dem.

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : kristian budde

Dato : 25-03-03 21:44

"Thomas Lund Madsen" <tlm@surfpost.dk> wrote in message
> [...]
ville
> I turde overgive en sådan opgave til? Dvs. jeg tænker på hvilke

Jeg fik mit topstykke planet hos Østergaard (tror jeg nok det hedder) de
ligger nede på håndværkervej. Det var en stor klippert af en gut som ikke
var helt nem at forstå men arbejdet blev godt.
Jeg har ikke prøvet om de honer men det kunne da være et forsøg værd at
spørge.

Budde

Fra : --=Stone=--

Dato : 25-03-03 22:59

> [...]
ville
> I turde overgive en sådan opgave til? Dvs. jeg tænker på hvilke

Til hvilken cykel ???

Jeg vil klart også anbefale Iversen i Horsens, har kun set gode ting komme
ud derfra !

Steen
CB1100F/R Street Fighter Style
( som har 1 cylinder 1200 ccm + wiseco stempler til salg )

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-03 23:10

> Steen
> CB1100F/R Street Fighter Style
> ( som har 1 cylinder 1200 ccm + wiseco stempler til salg )

een cylinder på 1200 ccm? Wow...
Har du to... Så smider jeg sgu dem på Jawa'en...

Mvh
Allan Rasmussen
Jawa 2400/640 HayaBusaStyle

Fra : --=Stone=--

Dato : 27-03-03 19:23

> een cylinder på 1200 ccm? Wow...
> Har du to... Så smider jeg sgu dem på Jawa'en...
>
> Mvh
> Allan Rasmussen
> Jawa 2400/640 HayaBusaStyle

OK, det var vist en selv henter..... dømt til at blive mistforstået...

Fra : Mads Lund

Dato : 26-03-03 09:05

> [...]
ville
> I turde overgive en sådan opgave til? Dvs. jeg tænker på hvilke

Hvis nu du aflevere dem i Svenstrup hos Jan Sørensen, så kan han tage dem
med på arbejde (DMC Racing) og bore/hone den. Har du nye stempler/ringe
eller skal du også have fat i det ?

Mads Lund
ninja9RT