Habba habba sut sut?
Fra : rockbottom

Dato : 25-03-03 18:29

Habba habba sut sut
a nam nam
ahooba bahooba
a nam nam.

Hvem har lavet denne sang?

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 25-03-03 18:36

"rockbottom" <mss001@hotmail.com> wrote:

>Hvem har lavet denne sang?

Caramba

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Troels

Dato : 25-03-03 18:57

> Habba habba sut sut
> a nam nam
> ahooba bahooba
> a nam nam.
>
> Hvem har lavet denne sang?

Sjovt nok står det vist nok i oss'en for denne gruppe

/Troels

Fra : Martin Helbo

Dato : 25-03-03 20:50

http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/#habba

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : rockbottom

Dato : 25-03-03 21:31

Nåmmen er der så nogen der har den?

Fra : Troels

Dato : 25-03-03 21:51

> Nåmmen er der så nogen der har den?

Jeg tror ikke den er udgivet på cd, så du skal nok være heldig at finde den
LP eller MC. Alternativt kan du låne den på biblioteket
<http://bibliotek.dk/vis.php?base=dfa&field1=forfatter&term1=caramba&start=3
&origin=sogning&step=1&element=L>

/Troels

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-03-03 09:58

Troels skrev :

> [...]
den
> LP eller MC. Alternativt kan du låne den på biblioteket

Den er på soundtracket til Lars von Triers "Idioterne".
Soundtracket er en maxisingle på CD.

Og så hedder den altså
Hubba Hubba Zoot Zoot/Caramba fra juni 1981
- det gir vist sig selv at det er Svenskere der synger og spiller.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Jesper F.

Dato : 26-03-03 22:58

In article <3e816b8d$0$24718$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Michael Lund Sørensen <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote:

> den

> Og så hedder den altså
> Hubba Hubba Zoot Zoot/Caramba fra juni 1981

Den ER udgivet i 1999 på en opsamlings-CD, der hedder Michael B. Tretow's Greatest Hits
(sidder her med den). Michael B. Tretow var vist (udover at være ABBAs lydmand)
den ene halvdel af Caramba.
Men man skal til Sverige efter den.

Mvh. Jesper

Fra : Morten Buus

Dato : 27-03-03 03:34

Troels skrev:

> Jeg tror ikke den er udgivet på cd, så du skal nok være heldig at finde den
> LP eller MC. Alternativt kan du låne den på biblioteket
> [...]
Sangen er med den svenske gruppe: Caramba.

Og sangen hedder vist; Hubba Hubba Zoot Zoot

Fra : Morten Buus

Dato : 27-03-03 03:35

Fra : Søren H. Nicolaisen

Dato : 29-03-03 17:07

Og så staves den iøvrigt Hubba Hubba Zoot Zoot.

Sproget er en blanding af fuldemandsskånsk, samenorsk og hollandsk.

Effer hubbar zat zat, a nam nam.

A hy æla hy æla a nam naaaaaam

Åhh den fortid, den fortid.

Plagede en hel englandsbåd med den engang.

Søren

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-04-03 17:12

"rockbottom" <mss001@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nåmmen er der så nogen der har den?

Jeg har da i hvert fald LP'en, on jeg også har den på cd, det kan jeg ikke
lige huske.

M.V.H.....Benny..

Fra : Michael von Thun

Dato : 06-04-03 07:14

Jeg har den som Mp3 fil. Jeg kan godt sende den til dig.