Centrering af hjemmesiden ?
Fra : HSC

Dato : 25-03-03 14:19

Hvordan får jeg centreret min hjemmeside, så den altid er centreret i
browseren, uanset skærmstørrelse ?

Jeg har prøvet med <center> og </center> - og det virker sådan set, men
rullemenuerne (java script) fremkommer ikke under de rigtige punkter.
(Udtrykker jeg mig klart ?)

adressen er www.baghjul.1go.dk - hvordan får jeg siden centreret i browseren
? (med java menuerne).

Mvh. Henrik

Min hjemmeside om biler
http://www.baghjul.1go.dk
"assumption is the mother of all fuckups..."

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-03 16:13

Hvis du bruger css, så gøres det med

BODY
{

text-align:center;
margin-right:auto;
margin-left:auto;

}

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : HSC

Dato : 26-03-03 11:40

"Christian M. Nielsen" <christian(AT)cmnielsen(DOT)dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du bruger css, så gøres det med
>
> BODY
> {
>
> text-align:center;
> margin-right:auto;
> margin-left:auto;
>
> }

Tilgiv mig mit dumme spørgsmål - Hvordan ved jeg om jeg bruger css ?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-03-03 12:28

HSC skrev:

> Tilgiv mig mit dumme spørgsmål - Hvordan ved jeg om jeg
> bruger css ?

Hvis du er i tvivl bruger du nok ikke css. Prøv at kigge her
<http://www.html.dk/tutorials/css/>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Thomas Dybdahl osv

Dato : 25-03-03 16:45

HSC wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Jeg har prøvet med <center> og </center> - og det virker sådan set, men
> rullemenuerne (java script) fremkommer ikke under de rigtige punkter.

<DIV ALIGN="center"></DIV>

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : HSC

Dato : 26-03-03 11:38

"Thomas Dybdahl osv" <1@3.be> skrev i en meddelelse

> <DIV ALIGN="center"></DIV>

Hvordan (specifikt) bruger jeg denne kommando ? Jeg har prøvet at indsætte
linien forskellige steder, med det virker ikke

Fra : Ryan

Dato : 26-03-03 14:59

Indsæt din side her

--
Ryan

Fra : HSC

Dato : 27-03-03 14:49

"Ryan" <ryan@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> Indsæt din side her

Det er så hermed gjort. - men prøv lige at kigge på menuerne, de "ruller
ned" de forkerte steder ?
Hvordan får jeg dem til at "rulle ned" under det rette punkt ?