Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hvilket GF4 mx440?
Fra : sls

Dato : 25-03-03 09:36

Hej NG!!!

Hvilket GF4 mx440 DDR kort, har passiv køling?

Mvh Sid

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 25-03-03 10:08

sls wrote:

> Hvilket GF4 mx440 DDR kort, har passiv køling?

Kan du bruge et som kan køre med passiv køling? For det kan de alle.

Jeg mener at Palit har passiv køling, men jeg er meget usikker, så hæng mig
ikke op på det.

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-03-03 16:29

http://edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364967893
http://www.chaintech.dk/Products/VGA/ag440.htm

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 17-04-03 23:17

Hejsa
Har selv lige købt Aopen Aeolus mx440 8x
Er lowprofile og passivt køler og køre bare virkeligt godt !

Men er lidt dyrere end andre kort.

Mvh
Martin Bilgrav