Suzuki og Haynes
Fra : Christian Andreasen

Dato : 24-03-03 22:46

Hej

Kan det passe at der ikke er lavet en Haynes rep.bog til min nyerhvervede
gsx-r 750w fra 92? Jeg kan heller ikke finde en Clymer, det virker underligt
på mig.

Mvh
Chrand

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 24-03-03 22:49

"Christian Andreasen" <chrand@stofanet.dk> writes:

> Kan det passe at der ikke er lavet en Haynes rep.bog til min nyerhvervede
> gsx-r 750w fra 92? Jeg kan heller ikke finde en Clymer, det virker underligt
> på mig.

Der findes i hvert fald en Haynes der dækker GSX-R 750/1100 og GSX-F
750 fra 89-97. Jeg fandt den på <http://www.sayjes.dk/>, hvor den har
varenummer (eller hvad det nu hedder) HAY2055, men de har den jo
sikkert også andre steder.

--
Jacob - www.bunk.cc
Why not go out on a limb? Isn't that where the fruit is?

Fra : Christian Andreasen

Dato : 24-03-03 22:59

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Jacob - www.bunk.cc
> Why not go out on a limb? Isn't that where the fruit is?

Tak for hjælpen.
Det er bare underligt at jeg ikke kan finde den på Haynes hjemmeside - jeg
prøver at kontakte SayJes

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-03-03 22:59

Christian Andreasen wrote:
> [...]
> gsx-r 750w fra 92? Jeg kan heller ikke finde en Clymer, det virker underligt

Hvor har du da ledt?
http://www.haynes.co.uk/inc/viewbikemanual.asp?mt=2055

/Robert

Fra : Christian Andreasen

Dato : 24-03-03 23:04

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor har du da ledt?
> http://www.haynes.co.uk/inc/viewbikemanual.asp?mt=2055
>
> /Robert

Det er ikke den rigtige udgave. Der står nederst på siden at den ikke dækker
den vandkølede, men ellers tak

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-03-03 23:05

Christian Andreasen wrote:
> [...]
>
> underligt

> Det er ikke den rigtige udgave. Der står nederst på siden at den ikke dækker

Aaah.. så det er det W'et står for :)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 24-03-03 23:06

"Christian Andreasen" <chrand@stofanet.dk> writes:
> "Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev...

> Det er ikke den rigtige udgave. Der står nederst på siden at den ikke dækker
> den vandkølede, men ellers tak

Nåh, så er den jeg henviste til heller ikke den rigtige, for Robert og
jeg har vist fundet den samme, blot to forskellige steder. Beklager.

--
Jacob - www.bunk.cc
Life is both difficult and time consuming.

Fra : Christian Andreasen

Dato : 24-03-03 23:08

> Nåh, så er den jeg henviste til heller ikke den rigtige, for Robert og
> jeg har vist fundet den samme, blot to forskellige steder. Beklager.

Ellers tak for hjælpen.
Jeg må jo bare prøve om jeg kan skrue på den uden at bruge bogen - surt!

Fra : Freddy Lang

Dato : 24-03-03 23:32

Christian Andreasen wrote:
> Hej
>
> Kan det passe at der ikke er lavet en Haynes rep.bog til min
> nyerhvervede gsx-r 750w fra 92? Jeg kan heller ikke finde en Clymer,
> det virker underligt på mig.

Har du prøvet at ringe til Køster's i Randers? Tlf. 86426613

--

Freddy (som fandt en Clymer til SV'eren på Køsters stand på Herning
Stumpemarked)