Hjælp til komposition af solid tømmermands~
Fra : Michael Døj

Dato : 24-03-03 22:17

Hej i gruppen!

Jeg skal i næste måned holde et ordentligt gilde, som forventes at resultere
i en masse overnattende gæster! :)

Dagen efter skal der naturligvis præsenteres en solid fodring, som indtil
videre kommer til at bestå af følgende:

Solæg med hele svineriet, (ketchup, Worchester og HP Sauce, soya, sennep,
eddike, tabasco).
Amerikanske pandekager med ahornsirup.

Ud over disse to yderpunkter skal der naturligvis være supplerende kost til
de mindre hårdmavede, hæ.

Hvad vil i foreslå? Det drejer sig om en bande på 18 personer.

På forhånd tak for svar.

Michael Døj, Esbjerg.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-03-03 22:32

"Michael Døj" <doej@REMOVETHISesenet.dk> writes:

> Hvad vil i foreslå? Det drejer sig om en bande på 18 personer.

Efter vores bryllup var der vel ca. 40 til morgenmad og vi fik
boller, leverpostej, rullepølse og hamburgerryg, alt sammen
hjemmelavet. Der var også godt med kakao, det lader til at det er en
god ting når man har tømmermænd. Så vidt jeg husker var der også ost,
marmelade og pålægschokolade.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland

Fra : Soren Lindholt

Dato : 25-03-03 11:13

Michael Døj <doej@REMOVETHISesenet.dk> wrote in article
<3e7f75c9$0$24616$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> Hvad vil i foreslå? Det drejer sig om en bande på 18 personer.

Klassikeren jeg betjener mig af:

Ristet toast med bacon, spejlæg og bønner i tomatsauce med tabasco og
worchestersauce.

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Rømer

Dato : 25-03-03 11:38

Når du nu er på de her kanter, så vil jeg da forslå bakskuld og
kaffepunch...saltet fra fiskene har alle godt af - og snapsen i kaffen er
vel heller ikke så ringe at rejse sig ved...faren er dog, at festen
fortsætter endnu en dag.
Det vigtigste er nok, at der kommer noget i maven - og at salt-og
væskebalancen genoprettes.

Fra : Hans Chr. Vang

Dato : 25-03-03 14:59

Marinerede sild, rugbrød, løg i skiver med spejlæg?

ellers er en æggekage en god ting, med purløg og bacon.

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 25-03-03 19:53

"Michael Døj" <doej@REMOVETHISesenet.dk> skrev i en meddelelse

<snip>

> Hvad vil i foreslå? Det drejer sig om en bande på 18 personer.
>
> På forhånd tak for svar.
>
> Michael Døj, Esbjerg.

Hej Michael,

Solæg til morgenmad? *G* Velbekomme.

Her kommer lige endnu et foreslag:

hjemmebagte boller med forskelligt "drys" birkes, sesam osv.
groft rugbrød
ost af forskellig slags
"skramlede" æg og bacon
friskpresset appelsin/grape juice
marmelade/honning
måske en smule pålæg (min erfaring er at det sjældent bliver rørt)

Og så til de uundværlige:

Youghurt med hjemmelavet "müsli" (havregryn, rosiner og hele mandler vendt i
sukker og smør på en varm pande)

Youghurt er rigtig godt til at få maven til at fungere normalt igen, efter
en "slem" nat.

Masser af frisk frugt.

Her siger min erfaring at rigtig mange synes godt om forskellig frugt dagen
derpå, især er melon, banan og ananas et kæmpe hit her hos os.

God fest

Mvh. Renate

Fra : Michael Døj

Dato : 25-03-03 22:37

<SNIP> Alle indlæg!

Mange tak for de gode ideer!

Menuen kommer til at se ud som følger:

Solæg.
Æg, bacon, pølser, baked beans, toast.
Am. pandekager.
Diverse frisk frugt.
Yougurt.

Med venlig hilsen
Michael Døj, Esbjerg.

Fra : Heidi

Dato : 26-03-03 07:49

Michael Døj wrote:

> Menuen kommer til at se ud som følger:

> [...]

Lyder godt. Hvornår skal vi komme?

--
Mvh. Heidi
BEMÆRK: private mails bliver besvaret i gruppen,

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 26-03-03 12:45

"Michael Døj" skrev

> Jeg skal i næste måned holde et ordentligt gilde, som forventes at
resultere
> i en masse overnattende gæster! :)

Tartar + porter og jubilæum
Stegte saltsild + porter og jubilæum
Chilikartofler, bøf/pølser , spejlæg og bønner + kærnemælk og kaffe

Derefter: En travetur med fiskestangen, B-film og sjusket sex.

--
vh ¸.·´¯)
)><((((º> ´Torben Abildgaard