Tip: Billige Rukka-bukser
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 24-03-03 21:41

Hej,

Jeg ville lige dele et tip med jer: Louis har Rukka Basic-bukser på tilbud
til 100 euro: http://makeashorterlink.com/?R1BA521F3

Jeg har lige fået mine i dag, og de ser ganske fine ud. Det eneste jeg kunne
ønske mig var at de havde seler og aftageligt foer - men jeg synes fanme det
er billigt når det nu er Rukka - derfor tippet!

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : wheeler

Dato : 24-03-03 22:05

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> er billigt når det nu er Rukka - derfor tippet!

[KLIP]

Ja, sammenlignet med Bilkas tilbud, virker det pludseligt interessant - så
er der bare lige den med størrelsen - kan man lave "finten" med at prøve
bukserne herhjemme? - hvem forhandler pågældende model

Pft.

Wheeler
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 24-03-03 22:12

> Ja, sammenlignet med Bilkas tilbud, virker det pludseligt interessant - så
> er der bare lige den med størrelsen - kan man lave "finten" med at prøve
> bukserne herhjemme? - hvem forhandler pågældende model

Jeg gik en tur ned til Bruun Larsen her i Odense - de havde ikke den
pågældende model, men jeg prøvede en anden Rukka-buks, og den størrelse jeg
skulle have der, bestilte jeg de billige bukser i - og de passer...

Vær i øvrigt opmærksom på at nogle af dem hedder "kurz" - dem jeg bestilte
hed ikke det, så jeg ved ikke helt hvad mening er med det - der er vel næppe
tale om korte bukser...

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : wheeler

Dato : 24-03-03 22:24

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en

men jeg prøvede en anden Rukka-buks, og den størrelse jeg skulle have der,
bestilte jeg de billige bukser i - og de passer...

[KLIP]
Lige for at få den skåret ud i pap ...så er Rukkas pasform den samme for
alle bukser - uanset modelbetegnelse (modsat for Levis etc. = ?

> Vær i øvrigt opmærksom på at nogle af dem hedder "kurz" - dem jeg bestilte
> hed ikke det, så jeg ved ikke helt hvad mening er med det - der er vel
næppe
> tale om korte bukser...
[KLIP]
Et skud fra hoften...kurz= alm "jeans" i modsætning til
overalls/smækbukser?

Wheeler
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65>

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 24-03-03 22:29

> Lige for at få den skåret ud i pap ...så er Rukkas pasform den samme for
> alle bukser - uanset modelbetegnelse (modsat for Levis etc. = ?

Aner det ikke - størrelsen passede blot på de to par - men selve pasformen
vil vel altid variere.

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 25-03-03 11:06

> Et skud fra hoften...kurz= alm "jeans" i modsætning til
> overalls/smækbukser?

Nej - Afair kort benlængde. Dvs de er~~5cm kortere end den alm. model.

Seler fåes som extraudstyr der er "knapper" til det. Jeg har en rukka
rygbeskytter der er knappet på på samme måde - men den er vist udgået.

/A

Fra : wheeler

Dato : 25-03-03 13:24

Rasmus Nielsen wrote:

> Vær i øvrigt opmærksom på at nogle af dem hedder "kurz" - dem jeg bestilte
> hed ikke det, så jeg ved ikke helt hvad mening er med det - der er vel næppe
> tale om korte bukser...

[KLIP]

20528758 RUKKA BASIC HOSE GR.58
SCHWARZ Schwarz 58
149,95 (255,13)

50310858 RUKKA BASIC HOSE GR.58
CORDURA GORE-TEX SCHWARZ Schwarz 58
Restposten
99,95 (204,01)

Gad vide hvad forskellen er her udover 50 euro?
Kan den dyre model mon være den med aftageligt foer?

Wheeler
RD 350 Ypvs
TDR 125R

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 25-03-03 19:18

Det var smuk og solrig dag da Rasmus Nielsen skrev
news:b5ns8s$2bfd64$1@ID-176586.news.dfncis.de i dk.fritid.motorcykel:

> Vær i øvrigt opmærksom på at nogle af dem hedder "kurz" - dem jeg
> bestilte hed ikke det, så jeg ved ikke helt hvad mening er med det -
> der er vel næppe tale om korte bukser...

Jeg har netop fået nogle af typen kurz, jeg regnede med at de var kortere i
længden. Men tilsyneladende betyder det at man får nogle bukser med plads
til en størrere pondus. Jeg købte nogle str.46, kurz, og selv om jeg
strammer bæltet helt ind er de alt for store i livet.
Men hvis der er nogle der står og mangler et sådant par, kan de hentes på
amager.(nej, ikke gratis!)

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 25-03-03 19:35

> Jeg købte nogle str.46,
> kurz, og selv om jeg strammer bæltet helt ind er de alt for store i
> livet.

Hmm - de er store i numrene. Mine bukser er også lidt løse i livet, men
til gengæld passende til at have et par almindelige bukser under. Men da
jeg alligevel har seler med rygbeskytter betyder det ikke det store.

Det er vist model før basic der hed classic. De har til gengæld
udtageligt foer.

/A

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 25-03-03 00:33

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> er der bare lige den med størrelsen - kan man lave "finten" med at prøve
> bukserne herhjemme? - hvem forhandler pågældende model

På Louis side med det billige Rukka buksetilbud er der en link til:
Konfektionsgrößen

Her føler man sig hensat til forne tiders Daells Varehus postordrekatalog
)
Hvis datidens landbohusmødre har kunnet bestille blomstrede fruekjoler og
lyserøde BH'er og korsetter med snører efter et sådant måleskema,
så burde det også være muligt at få Rukka bukserne leveret i den rette
størrelse (også selv om de ikke er lyserøde .
Mvh
Jørgen

begin 666 icon_scissors.gif
AU)DR/FA>I&RZBUD(9S5A"9)BJ%Z:^;TR+,>K9Z-!`0`[
`
end