Once Upon a Time in the West - på DVD i no~
Fra : Morten Wartou

Dato : 24-03-03 21:19

http://www.dvdsoon.com/showtitledetails.xml?uid=48571

Ah. Jeg ved ikke om man kan stole på dem, men en henvendelse om mere
information resulterede i en påstand om at det er Paramount der hævder den
kommer i november. Jamen-jamen, min livskvalitet vil blive firedoblet når
den kommer. Halleluja!

Med venlig hilsen,

Morten Wartou
Ekstremt glad

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-03 22:02

>[Once Upon a Time in the West på DVD til november]
>http://www.dvdsoon.com/showtitledetails.xml?uid=48571

Uhh, det er skam en af de bedre nyheder. Den har vi godt nok også
ventet længe på. Desværre har jeg ingen andre af de steder jeg har
tjekket, kunne få dette bekræftet - men trods alt heller ikke
afkræftet. Så jeg håber og satser på november. :)

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 01-04-03 00:10

On Mon, 24 Mar 2003 22:01:39 +0100, Claus Nielsen <> wrote:

> [...]
>tjekket, kunne få dette bekræftet - men trods alt heller ikke
>afkræftet. Så jeg håber og satser på november. :)

Kan I ikke bare se den på LaserDisc?

--
Ask me for directions.

Fra : Michael Castensen

Dato : 01-04-03 00:28

rorschak@mail1.stofanet.dk (Jesper Lauridsen) wrote in

> Kan I ikke bare se den på LaserDisc?

LaserDisc?

Du ved godt, at vi befinder os i år 2003?

Mvh
Michael.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 01-04-03 01:56

Michael Castensen <@> writes:

> LaserDisc?
>
> Du ved godt, at vi befinder os i år 2003?

Du ved godt, at den samtidige eksistens af en DVD-samling og en
Laserdisc-samling er praktisk mulig, ikke?

Fra : Tenzel Kim

Dato : 01-04-03 08:22

Peter B. Juul wrote:
> Du ved godt, at den samtidige eksistens af en DVD-samling og en
> Laserdisc-samling er praktisk mulig, ikke?

Jo, og i betragtning af det ENORME udbud af nye laserdisks er det
umuligt at forstå at folk ikke skynder sig at købe en afspiller så de
kan komme til at se Once Upon a Time in the West :)

Tenz.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 01-04-03 10:07

Tenzel Kim <tenzel_kim@hotmail.com> writes:

> Jo, og i betragtning af det ENORME udbud af nye laserdisks er det
> umuligt at forstå at folk ikke skynder sig at købe en afspiller så de
> kan komme til at se Once Upon a Time in the West :)

Jeg er glad for min Laserdisc-samling og har ingen planer om at skille
sig af med den. Jeg købte afspiller og discs på brugtmarkedet, netop
da DVD kom frem og folk dumpede priserne i panik. Det var et udmærket
valg.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I Århus putter de brun sovs på bøfsandwich!
The RockBear. ((^)) Jeg har selv oplevet det, og det fik mig næsten til

Fra : Jacob Gunness

Dato : 01-04-03 16:08

"Michael Castensen" <@> skrev i en meddelelse
> rorschak@mail1.stofanet.dk (Jesper Lauridsen) wrote in

> LaserDisc?
>
> Du ved godt, at vi befinder os i år 2003?
Hehe - jeg har haft min OUaTitW på Laser i 8 år - i korrekt format. Den er
faktisk ganske nydelig. Jeg må give Peter ret - panikken over LD virker ret
fjollet. Mens alle DVD-only-ejerne skriger efter Star Wars, kan vi andre jo
passende smide vores nydelige, THX'ede trilogi i afspilleren og skrue op for
5.1-lyden :)
Det her er ikke ment som startskuddet til en større debat - jeg vil bare
konstatere, at vi åbenbart er nogle stykker, der stadig er godt tilfredse
med vores Laserdisk. Endda på en 1. april :)

- Jacob

Fra : Morten DH

Dato : 01-04-03 18:27

"Jacob Gunness" <jmgunness@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> konstatere, at vi åbenbart er nogle stykker, der stadig er godt tilfredse
> med vores Laserdisk. Endda på en 1. april :)

Og nu vi officielt (i hvert fald indtil GL ændre mening) ikke får de gamle
versioner at se på DVD er det med at holde fast på dem... Og så er der jo
Aladdin, Lion King, Bambi og flere andre af Disneys man ikke kan få på DVD
endnu...