arbejde i Thailand eller Vietnam
Fra : PIA MARIA LIE

Dato : 24-03-03 21:27

Er dette det rette forum?
Hej
Vi er to kvindelige skolelærer, der gerne vil ud og arbejde et års tid i
østen. Vi er på jagt efter skoler, men også andet socialt arbejde. Det skal
være lønnet, da vi ikke har den store opsparing.
Er der nogen,der har nogen ideer?

Fra : Jimmy

Dato : 24-03-03 21:37

"PIA MARIA LIE" <pialie@get2net.dk> wrote in message
> [...]
skal
> være lønnet, da vi ikke har den store opsparing.

Jeg ville starte med at høre den Thailandske ambassade om de har noget info.
Thailand har, som så mange andre lande, ret restriktive regler for at lade
udlændinge arbejde.

Mvh
Jimmy

Fra : Peter Loumann

Dato : 24-03-03 22:52

On Mon, 24 Mar 2003 21:27:24 +0100, "PIA MARIA LIE"
<pialie@get2net.dk> wrote:

>Er dette det rette forum?

Ja. Men der er nok bedre chancer i

og

Der er den slags af og til oppe og vende.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Jonah-Hex

Dato : 29-03-03 22:05

Hej piger.

prøv dette link,der er alt hvad kommende lærer som jer 2 behøver vedr.Thailand.
Held & lykke
M.V.H.
Jonah-Hex
http://www.stickmanbangkok.com/teaching.html

Fra : Robert Kronberg

Dato : 02-04-03 12:32

> Vi er to kvindelige skolelærer, der gerne vil ud og arbejde et års tid i
> østen. Vi er på jagt efter skoler, men også andet socialt arbejde. Det skal
> være lønnet, da vi ikke har den store opsparing.

Proev Human Development Center i Bangkok http://www.fatherjoe.org

Hilsen, Robert
http://pannakaya.org