AB druppen
Fra : Per H

Dato : 24-03-03 20:03

Hvem kender AB gruppen-

www.andlelsportal.dk

er det fusk og svindel, eller er der nogle der har haft noget ud af
det.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Søren Falkenberg Joh~

Dato : 25-03-03 12:04

> Hvem kender AB gruppen-
>
> www.andlelsportal.dk
>
> er det fusk og svindel, eller er der nogle der har haft noget ud af
> det.

Hej Per,

Baseret på tidligere indlæg, og egne erfaringer, vil jeg sige at det er fup.

Jeg har i hvert fald intet hørt fra dem siden jeg betalte regningen

PS: Har du fået dit skilt?

Søren Falkenberg Johansen

Idé-Sign - Skilte & Solfilm
Strandvejen 52
5240 Odense NØ

Tlf. 63 10 50 58 Fax 63 10 50 78

Websites www.ide-sign.dk / www.3M-solfilm.dk

E-mail: info@ide-sign.dk

Fra : Per H

Dato : 25-03-03 16:11

On Tue, 25 Mar 2003 12:03:57 +0100, "Søren Falkenberg Johansen"
<infoFJERN@DETTEide-sign.dk> skrev:

>Hej Per,
>
>Baseret på tidligere indlæg, og egne erfaringer, vil jeg sige at det er fup.
>
>Jeg har i hvert fald intet hørt fra dem siden jeg betalte regningen

Nej heller ikke jeg.

>PS: Har du fået dit skilt?

ja det er længe siden. det er rigtigt flot arbejde.

du må godt sende en fakture.

Vh Per
icq 8212837