Nøgler til Aprilla
Fra : Peter

Dato : 24-03-03 19:52

Jeg har tabt mine nøgler til min Aprilla, nu tænker jeg hvordan får jeg
lavet de billigste nøgler i KBH.
Findes der nogle der laver nøgler billigt, låsesmeden eller skal de
bestilles specielt hos forhandleren.

Peter

Fra : Bo Hermannsen

Dato : 25-03-03 01:45

hvis du har tabt en nøgle vil jeg anbefale at skifte tændings lås... hvem
ved.. måske kommer ham der har den anden nøgle forbi din kværn....

Fra : P.N.

Dato : 25-03-03 15:52

"Bo Hermannsen" <bo@dataaccess1.dyndns.dk> wrote in message
> hvis du har tabt en nøgle vil jeg anbefale at skifte tændings lås... hvem
> ved.. måske kommer ham der har den anden nøgle forbi din kværn....
>
> "Peter" <peter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hvis han skal ud prøve alle Aprillaér så får han sgu travlt .

P.N.

Fra : Bo Hermannsen

Dato : 25-03-03 17:07

tja, men alligevel.....

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 25-03-03 17:31

Jeg har just idag fået lavet 2 nye nøgler til min AREA51 hos Låsesmeden på
hjørnet af H.C.Ørstedsvej ( overfor Rolsted cykler ). Det kostede 220 Kr for
2 stk.
Jeg havde knækket min sidste nøgle og møjsommeligt gravet stumpen ud af min
bil !!! ( piger på 10 år fatter ikke hvor nøgler hører til )
Men for mig at se brugte de slet ikke nøglestumperne til at lave de 2 nye.
Istedet tastede de et nummer ind i 'dimsen' der laver nøglerne og vupti kom
der en frisk ud.
Ved ikke om der er et nummer på din cylinder så man evt. kan lave det trix??

MVH Anders