office programmerne lukker ned
Fra : Leif Hellberg

Dato : 24-03-03 19:16

Jeg har pludselig fået et problem med officepakken, programvinduerne lukker
automatisk få sekunder efter at programmet er åbnet, og det gælder kun
office programmer.
XP prof., dell8200, ATI radeon 9000 grafikkort.
Nogle ideer til en løsning, har prøvet at geninstallere office pakken.

Leif

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 24-03-03 21:06

Leif Hellberg (hellberg@seelite.dk) skrev:

> Jeg har pludselig fået et problem med officepakken, programvinduerne
> lukker automatisk få sekunder efter at programmet er åbnet, og det
> gælder kun office programmer.

Skyldes sikkert ulovlig version af office pakken.
Hvis ikke - findes løsningen hos MS.

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Leif Hellberg

Dato : 24-03-03 21:25

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> wrote in message

> [...]
> http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk
> *Man kan da ikke tage anonyme brugere seriøst*

Fandt løsningen på Microsofts support, tak for rådet

Leif