Hornet 600
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 24-03-03 19:13

Hey der...!
Er der nogen der ved hvor man kan få nogle fede kåber til sådan en fætter???
(Gerne på nettet)
Og evt. hvordan man får den til at sige noget mere? -Altså hvilke udst. man
skal vælge, også gerne med henblik på effekt!??

Håber at der er nogen der kan hjælpe med nogle goe' ideer....

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus.
(Der snart skal have maskinen!)

Fra : Jakob D

Dato : 24-03-03 22:22

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> wrote in message
> [...]
man
> skal vælge, også gerne med henblik på effekt!??
>
> Håber at der er nogen der kan hjælpe med nogle goe' ideer....

Ikke for at ødelægge din oprigtige interesse, men en Hornet
er jo netop en naked bike- ellers køber man da cbr600....
Mht. til udstødning er der shitloads af muligheder feks. acrapovic eller
devil hvis du vil ha` lyd.
Selv kører jeg med en Remus tun udstødning, men den er altså helt uden
heftig lyd. ( det lar` jeg de 1 cylindrede ta` sig af)
se: http://www.honda-hornet.de/ og
http://www.hondahornet.co.uk/ ,
der er rigtigt mange gode links på de sider.

Mvh Jakob D
www.supermotard.dk

Fra : Armand

Dato : 25-03-03 16:00

Jakob D <dsl37505@vip.cybercity.dk> skrev i en

> "Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> wrote in message
>
> Ikke for at ødelægge din oprigtige interesse, men en Hornet
> er jo netop en naked bike- ellers køber man da cbr600....

Nix!
CBR600 kan være nærmest umulig at forsikre, hvilket en almindelig motorcykel
som Hornet'en oftest ikke er(*) - Uanset forekomsten af eftermonteret kåbe
(=
kun ekstraudstyr!)!

Det er faktisk en rimelig fidus (som man sædvanligvis ikke skal tale for
meget om hvis ikke at man ønsker "hullet" lukket af fors.selskaberne!)

(*):
En af mine klubkammerater købte sig en GSX1400 sidste år, og dén koster
under 3.000,- at forsikre årligt

--
Armand.

Fra : Niels

Dato : 26-03-03 10:27

der er lidt glasfiberdele på:
http://www.poly26.com/
og det er til rimelige priser !

> (*):
> En af mine klubkammerater købte sig en GSX1400 sidste år, og dén koster
> under 3.000,- at forsikre årligt
>
> --
> Armand.

ØHH - hvor er den Så billig ??

ved Topdanmark koster den ca.4700 - 15% rabat = 4000 kr

Hilsen Niels

Fra : Armand

Dato : 26-03-03 15:52

Niels <1@2.dk> skrev i en

> der er lidt glasfiberdele på:
> http://www.poly26.com/
> og det er til rimelige priser !

> ØHH - hvor er den Så billig ??
> ved Topdanmark koster den ca.4700 - 15% rabat = 4000 kr

Ved det ikke med sikkerhed; men han har ihvertfald top-anciennitet som
udgangspunkt, og derudover har adressen jo også sit at sige omkring
præmieansættelsen. Så sammenligning på tværs af landet er svært - Til
gengæld kan man vist rolig sætte Lillefrøens præmie á: 5200,- op imod den
:-|

--
Armand.

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 25-03-03 09:17

http://www.vanceandhines.com/

http://www.metisse.de/frame_daten/start_D_GB.html

Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com
Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.

---