Suzuki B-King
Fra : Jakob D

Dato : 24-03-03 19:01

På min evige søgen..............fandt jeg lige dette interessante sted, hvor
enhver 18årig med friskt kørekort og en solid børneopsparing kan boltre sig
med noget rigtigt legetøj! http://www.b-king.net/

Ohøj!
Jakob D
www.supermotard.dk

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 24-03-03 20:25

"Jakob D" <dsl37505@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
hvor
> enhver 18årig med friskt kørekort og en solid børneopsparing kan boltre

Ja, tyskerne har skreget efter en konge-Suzuki. Og da fabrikken kun vil lave
den som konceptcykel må germanerne jo selv igang. Nu mangler de jo en stor
V4, men en GSX1400 er der jo nok også lidt potentiale i.
Total wahnsinniges Motorrad.....
mvh Erland

Fra : Jakob D

Dato : 24-03-03 21:04

"Erland R. Nielsen" <erland_refling@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> den som konceptcykel må germanerne jo selv igang. Nu mangler de jo en stor
> V4, men en GSX1400 er der jo nok også lidt potentiale i.

Jeg syntes faneme` det er ok.
Der bliver sikkert kun solgt ganske få, prisen taget
i betragtning. Men hvor er det dog dejligt at NOGEN bare gør det!!
Gir` dig fuldstændig ret; Total wahnsinniges Motorrad.....

Mvh Jakob D
www.supermotard.dk

Fra : Steffler@Home

Dato : 25-03-03 12:37

> [...]
hvor
> enhver 18årig med friskt kørekort og en solid børneopsparing kan boltre

Nå ja... 253hk er vel også en slags legetøj... Eller....

/S