Har fået et ??
Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 24-03-03 18:51

Hæi folkens

Jeg har fået et ?? som er:
"People on newsgroup rec.motorcycle are asking for information about
http://www.hornet.dk/image.lasso?image=Honda600Hornet.jpg - is it just a
photoshop image or is it a real bike, are there more images of it?"

Er der mon nogen der kan hjælpe med det ??

Har kigget på hornet.dk men der var ikke rigtig noget hjælp at hente.

hamselv herfra

--
VED SVAR, HUSK AT RETTE ADRESSE.
hamselv(SNABELA)brammingnet.dk

Fra : Holger Danske

Dato : 24-03-03 18:54

Tonny Eskesen (DKMC) <hamselv@brammingnet.dk> wrote:
> [...]
>
> Er der mon nogen der kan hjælpe med det ??
>
> Har kigget på hornet.dk men der var ikke rigtig noget hjælp at hente.

http://www.hondahornetownersclub.com/index.html

Allan
--
-- Som aldrig har hørt om dårlige tabere i Russisk roulette --
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --

Fra : Claus Kenberg

Dato : 24-03-03 18:57

"Tonny Eskesen (DKMC)" <hamselv@brammingnet.dk> wrote in message
> [...]
[SNIP]

Hej

Udstødninger er i hvert fald ikke virkelige, så det tegner jo på at vi er
ude i lidt psp-tuning

Cz
Claus Kenberg
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/claus_kenberg

Fra : Andrew

Dato : 24-03-03 19:01

> [...]
>
> Er der mon nogen der kan hjælpe med det ??
>
> Har kigget på hornet.dk men der var ikke rigtig noget hjælp at hente.

Den er da ellers cool nok!

Men den ser mig noget computer-designet ud...

Mvh Anders

Fra : Per Emborg

Dato : 24-03-03 22:10

Jeg tror lige jeg har fået en ide til min X-11 ræææææser

http://www.dotcomprik.dk/Dover%2002/IMG_6448.JPG

Honda X-Eleven
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Freddy Lang

Dato : 24-03-03 23:41

Per Emborg wrote:
> Jeg tror lige jeg har fået en ide til min X-11 ræææææser
>
> http://www.dotcomprik.dk/Dover%2002/IMG_6448.JPG

Linket virker ikke...

Fra : Per Emborg

Dato : 24-03-03 23:45

Virkede for 10 min siden det må være serveren der er nede ???

Måske fordi der er så mange der vil se min side :))))

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-03-03 23:45

Freddy Lang wrote:

> Linket virker ikke...

Det virkede fint for lidt siden, så jeg tror bare at serveren er blevet lidt
midlertidigt overbelastet
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 24-03-03 23:45

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> writes:

> Linket virker ikke...

Det virker altså fint her hos mig, så du må have ramt forkert med
musen eller noget

--
Jacob - www.bunk.cc
Accept people for what they are -- completely unacceptable.

Fra : Freddy Lang

Dato : 25-03-03 11:53

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Det virker altså fint her hos mig, så du må have ramt forkert med
> musen eller noget

Spøgefugl...

Nå, 12 timer senere, samme sted.... det virker stadig ikke...

Fra : Per Emborg

Dato : 25-03-03 12:24

Jeg har lige undersøgt det og udbyderen må desverre meddele at deres servere
er nede (meget nede)