Cross udstyr
Fra : Kenneth Egholm

Dato : 24-03-03 17:15

Hvor køber jeg crossudstyr - gerne i en butik i eller nogenlunde nær ved
Århus. - webshop links modtages også gerne

Skal have "hele dynen"

--
MVH Kenneth Egholm
www.RaptorMC.dk

Fra : Jake

Dato : 24-03-03 18:38

"Kenneth Egholm" <kenneth@FJERNDETTEegholm.org> wrote in message
> Hvor køber jeg crossudstyr - gerne i en butik i eller nogenlunde nær ved
> Århus. - webshop links modtages også gerne

Jeg faldt over følgende link:
http://www.bccdk.dk/

Butikken ligger i Ebeltoft

/Jake

Fra : Claus Rittig

Dato : 24-03-03 18:57

"Jake" <gadegaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "Kenneth Egholm" <kenneth@FJERNDETTEegholm.org> wrote in message
>
> Jeg faldt over følgende link:
> http://www.bccdk.dk/
> Butikken ligger i Ebeltoft

Ja, Basballe er et godt sted. God kvalitet, god vejledning, men måske lidt i
den dyre ende. Lars Green har en butik i ... Hadsten, tror jeg? Den kunne
også være et besøg værd. Ellers kan man jo bestille ved Götz i Dyskland, de
er billige og har en masse kvalitetsvarer, men det er lidt noget skidt hvis
man er førstegangs køber, for så har man behov for at prøve tingene, inden
man langer tusindkronesedler over disken. Så er der en MX shop i Hampen ved
Skanderborg, vistnok ejet af et par af mine gamle venner Tom og Frank
Jensen. De tilhørte tidligere den absolutte Enduro elite, og jeg tror Frank
vandt et DM. Efter Tom knuste sin hånd i et løb, har han haft en lille MX
butik med meget rimelige priser.
Det er vist hvad jeg kender i området.

Rittig

Fra : dots

Dato : 24-03-03 21:33

> [...]
> man er førstegangs køber, for så har man behov for at prøve tingene, inden
> man langer tusindkronesedler over disken.

Eksempelvis - jeg tiltede over et hop, ikke engang det store, og mine ny
indkøbte Acerbis-knæbeskyttere knækkede ved "knælinket ". Da jeg tiltede
alvorligt siden, ja så var de der slet ikke mere, og jeg kaster mig bare ud
i det hele, så det skal bare holde !
Jeg må ud til min cross mand og ha noget der virker !

dots

Fra : Claus Rittig

Dato : 24-03-03 22:06

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
ud
> i det hele, så det skal bare holde !
> Jeg må ud til min cross mand og ha noget der virker !

Jeg har også knækket et antal knæbeskyttere. Samtidig er jeg voldsomt kræsen
med dem, jeg kan bare ikke finde mig i at køre med noget der generer mig.
Jeg har haft stor succes med Axo knæbeskyttere. Jeg har faktisk nok haft dem
i 10 år eller mere nu... ihvertfald efter farven at dømme. Hvornår var det
selvlysende pink var moderne? De er ret dyre, men der er nu også ret gode.

Rittig

Fra : Pein

Dato : 25-03-03 23:10

"dots" skrev ...

> [...]
tiltede
> alvorligt siden, ja så var de der slet ikke mere, og jeg kaster mig

Det lyder som om det var godt du havde dem på!
Så de har muligvis virket effektivt een gang, hvilket måske var meget
vigtigt.

Knæ er noget skrammel at komme til skade med.

Mvh. Niels
(med 2 skadede knæ - det ene bliver aldrig helt godt)

Fra : dots

Dato : 26-03-03 09:38

"Pein" <niels@pein.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> Det lyder som om det var godt du havde dem på!
> Så de har muligvis virket effektivt een gang, hvilket måske var meget
> vigtigt.

Du har lige en pointe dér - sådan havde jeg slet ikke tænkt på det, kun at
det måtte være noget "billigt" lort.

> Knæ er noget skrammel at komme til skade med.
>
> Mvh. Niels
> (med 2 skadede knæ - det ene bliver aldrig helt godt)

dots - med knæ der indtil videre kun knirker på trapper