DET ER FOR VILDT!!!!
Fra : Andrew

Dato : 24-03-03 15:55

Jaaaaaaaaaah!, Jeg kan bare ikke skjule min ekstatiske glæde over at have
været ude på den første tur på min dejlige mc (GSX-R 250). Jeg er simpelthen
fuldstændig overglad lige nu!

HØJ sol fra en komplet skyfri himmel, tør og varm asfalt og et gedigent VRID
i gashåndtaget, og sæsonen er igang for mit vedkommende!

Finn Villadsen har gjort det igen!!! Han har simpelthen fået min mc til at
køre bedre end den nogensinde har kørt, den spinder bare som en kælen MIS og
min hjelm var ved at poppe af pga det GIGANTISKE smil indeni den!

HUrra hurra hurra! Vi vinkes ved ude på landevejen, hav en RIGTIG god sæson,
det ved jeg at jeg får!
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)))))))))))))))))))))))))

Mvh Anders
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=123

Fra : Morten Juel

Dato : 24-03-03 14:59

> HØJ sol fra en komplet skyfri himmel, tør og varm asfalt og et gedigent
VRID
> i gashåndtaget, og sæsonen er igang for mit vedkommende!
hehe jeg kender følsen gjorde det samme idag ! )
men nej asfalten er IKKE varm !

Mvh
Morten
DR350SET

Fra : Armand

Dato : 24-03-03 17:15

Andrew <andvalen@post.tele.dk> skrev i en news:b5n2nf$mbh$1@sunsite.dk...
> [...]
at
> køre bedre end den nogensinde har kørt, den spinder bare som en kælen MIS

Hæ!
Det lyder som Finn løber ind i overbooking omkring Baby-Gix'er trimning i
den nærmeste fremtid

--
Armand.

Fra : Jon Larsen

Dato : 24-03-03 23:01

"> Hæ!
> Det lyder som Finn løber ind i overbooking omkring Baby-Gix'er trimning i
> [...]
xxxxxxxxxxxxx

Ja.. hvis man da havde råd ,-(

Jeg har en karb-nål der hænger, og har endnu ikke fået udviklet et system
der kan holde...

Jeg har lige skiftet blinklys bagpå, men de var ikke så dyre, og de virker
helt perfekt, og lyser meget bedre end de gamle

Så mangler jeg bare dæk, bremseskiver og klodser, oliefilter og olie,
bremselys kontakten virker men skal siftes for god ordens skyld.. jeg har
lige skiftet et knækket koblingskabel, og så mangler der et par andre
småting..

--
MVH.
Jon Larsen ( snart færdiguddannet

Fra : Post

Dato : 24-03-03 23:16

> Ja.. hvis man da havde råd ,-(
>
> Jeg har en karb-nål der hænger, og har endnu ikke fået udviklet et system
> der kan holde...

Hej kan du ikke lime den fast med noget silicone ( flydende pakning )
Post
Stud Produktionsteknolog.

Fra : Jon Larsen

Dato : 26-03-03 11:26

">
> Hej kan du ikke lime den fast med noget silicone ( flydende pakning )
> Post
> Stud Produktionsteknolog.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jo,, har prøvet med sikaflex, og det er ganske udemærket, men jeg vil gerne
kunne stille mine nåle uden at skulle vente 24 timer på at sikaflexen er
hærdet ordenligt...

--
MVH.
Jon Larsen