MMS på Nokia 7250
Fra : Peter

Dato : 24-03-03 11:58

Hej.

Er der nogen der har fået MMS til at virke på en N7250? Jeg har bedt TDC om
at sende opsætning 5 (læs; 5 gange), men enten sender de det ikke, eller
også så vil min bare ikke modtage opsætningen...

Min software er V3.12

Peter

Fra : WR

Dato : 24-03-03 12:23

Jeg har sonofon på min 7250, der virker det fint de sendte det en gang og så
kørte det.

Måske softwaren.. Hvordan ser man hvilken version man har ??

Fra : Helmut Lotti

Dato : 24-03-03 12:31

Hej Peter!

TDC var også meget langsomme til at sende MMS opsætningen til min 3650'er.
Du kunne ikke engang give mig en manual opsætning via telefonen, da jeg
ringede til dem.
Jeg mailede også til dem via deres hjemmeside/support, hvorefter jeg straks
fik opsætningen, så prøv at gøre det samme!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Søren

Dato : 24-03-03 18:28

Hej

Her på min mobil virker det også fint har også TDC der kom opsætningen en
dag efter så må du hellere have fat i ørene på dem

Fra : Peter

Dato : 25-03-03 09:30

Har hevet i deres ører, så nogen har med garanti ondt idag!?

Det lykkedes at få en opsætning, efter at have ringet endnu engang, for
derefter at skrive en mail til dem.

Så tak for forslagene. Godt man ikke er alene...

Det er ellers dejligt med den store hukommelse i telefonen. 5MB er noget
bedre end 750 Kb... Har I nogle gode sider med gratis spil til telefonen?
Jeg bruger selv

http://www.mickerob.com/wap/index.wml

Under Private, ligger mange af de nye spil, selv Splinter Cell, som godt nok
er lidt småt, da den oprindeligt er beregnet til 3510i'eren.

Prøv det. Andre gode sider modtages med kyshånd.

Peter