word xp og sidehoved
Fra : Michael

Dato : 24-03-03 11:39

Hej

Jeg sidder med et word-dokument, hvor jeg har oprettet et sidehoved og en
sidefod. I sidehovedet står titlen på opgaven jeg skriver og så vil jeg
gerne have adskilt selve dokumentteksten og sidehovedet vha en vandret
streg, der går fra margen til margen.

Jeg kan se både tekst og streg på skærmen, men når jeg vil udskrive
dokumentet, mangler den vandrette streg under teksten i sidehovedet.
Jeg har ikke nogle problemer med at udskrive adskillelses-stregen ved
fodnoter, men jeg kan heller ikke udskrive en vandret streg i sidefoden.
Ikke fordi jeg skal bruge den, men jeg prøvede at lave en som en test, for
at se om det måske var en fejl ved printhovedet eller lignende.

Hvis der er nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre for at få stregen
udskrevet er alle forslag velkomne!

Michael

Fra : pre

Dato : 11-05-03 13:07

Det er ellers nemt nok: Brug Format/Rammer og skygger. Vælg
linietype, vælg farve, fjern lodrette streger og enten den øverste
eller nederste streg. Hold fast ved "Afsnit"

pre