nokia 3510 i
Fra : Caroline

Dato : 24-03-03 11:03

Fra : BorreBoy

Dato : 24-03-03 11:11

Fra : Caroline

Dato : 24-03-03 11:25

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 24-03-03 11:40

Caroline wrote:

> Jeg mener er den værd at købe

Nej.

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!
Ved direkte svar her på usenet, så frygt ej - min mailadresse er god nok

Fra : Ally

Dato : 24-03-03 22:32

>Nej.

Jo, til 49,95

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 25-03-03 09:42

Ally wrote:

> Jo, til 49,95

Uha det er billigt. Hvilket abb. får man så klasket i nakken?

Fra : Ally

Dato : 25-03-03 21:50

>Uha det er billigt. Hvilket abb. får man så klasket i nakken?

Christiania Telecom

(Læs: Findes ikke til den pris. Jeg mente, at den ville være værd at
købe, hvis den fandtes til den pris

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 26-03-03 13:37

Ally wrote:

> Christiania Telecom

LOL :)

> (Læs: Findes ikke til den pris. Jeg mente, at den ville være værd at
> købe, hvis den fandtes til den pris

Okay på den måde. Jo jo.

Spørgsmålet er kort: Er den værd at købe
Mit svar (ud fra min mening med samme dybdegrad som spørgsmålet): Nej

Caroline mangler at uddybe hvad det er han/hun lægger vægt på.

Fra : Ally

Dato : 27-03-03 21:16

>Spørgsmålet er kort: Er den værd at købe
>Mit svar (ud fra min mening med samme dybdegrad som spørgsmålet): Nej
>Caroline mangler at uddybe hvad det er han/hun lægger vægt på.

Ja, det er sgu svært at svare på SÅ korte spørgsmål

Jeg har en 3510 (uden i'et), og den er helt okay som telefon (og til
at skrive sms'er på). Men ja, det afhænger af, hvad man lægger vægt
på. Hvis man "bare" ønsker en mobilTELEFON, så er den helt fin. Hvis
man skal have mobil adgang til nettet eller lign., så er den helt
uinteressant.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 28-03-03 11:36

Ally wrote:

> Ja, det er sgu svært at svare på SÅ korte spørgsmål

Ja det er faktisk kropumuligt, for jeg kunne sagtens have blabret løs om at
den kan dit og dat men mangler dit og dat. Hvis det nu rager spørger en
høstblomst, så er det jo spild af min tid + jer andres

> [...]
> på. Hvis man "bare" ønsker en mobilTELEFON, så er den helt fin. Hvis
> man skal have mobil adgang til nettet eller lign., så er den helt

Telefonene som sådan er udemærket. Kvaliteten er bedre end de uheldige
8210+33xx serien.

Min anke er, at den er for stor som det største kritikpunkt. Ellers er det
nu en dejlig mobilos.

Som du så smukt selv udtrykker det:

"det afhænger af, hvad man lægger vægt på".

Ganske rigtigt :)

--
Martin L. Johansen

Fra : Salva