Erfaring: Safari Caravans
Fra : Søren Uttrup

Dato : 24-03-03 10:11

Jeg har set lidt på en Safari CV, er der noget man skal være opmærksom på
før man køber sådan en ?
Kører de eksempelvis godt nok. Jeg bemærkede de lidt specielle ruder, kan
vinden ikke tage fat i dem ?
Den er vist magen til nedenstående.

http://www.campingferie.dk/h3_vogne_til_salg/s/presentation.asp?entityGuid=2
5605&siteGuid=345

Fra : Anja R.

Dato : 24-03-03 20:04

Søren Uttrup wrote:
> [...]
> opmærksom på før man køber sådan en ?
> Kører de eksempelvis godt nok. Jeg bemærkede de lidt specielle ruder,

Hej Søren

Den CV jeg får frem når jeg benytter mig af dit link er ikke en safari
men en Chateau Cantara fra 1993.

Nu ved jeg ikke om det er en fejl og at du istedet mener Chateau, da
Safari caravans er navnet på forhandleren.

Safari CV´en er en meget lille og let vogn, du kan se én af modellerne
på dette link:
http://www.campingferie.dk/h3_vogne_til_salg/s/presentation.asp?picId=49
376&entityGuid=21805&siteGuid=345

Venlig hilsen
Anja
--
Se mine hunde på:
http://home19.inet.tele.dk/japanese/

Fra : Søren

Dato : 24-03-03 21:35

> Nu ved jeg ikke om det er en fejl og at du istedet mener Chateau, da
Jeg mener vist Chateau, undskyld !

Fra : Hans Jørgen

Dato : 25-03-03 09:04

Hej Søren

> Jeg mener vist Chateau, undskyld !

Ja ja det ka ske
Min lillebror har sådan en vogn (blot er det en 2 akslet model) som de er
meget glade for, og de har ingen problemer med vognen, dvs der er indbygget
en gas alarm i vognen noget elektrisk/elektronisk noget som egentlig er
smart, noget med at den måler hvis der er gasudslip og så slukker for gassen
ude ved flasken.
Denne dims er itu og værkstedet mener det er elektronikken der er stået af,
en ny koster - mente de - omkring 2500.kr så det bør i måske lige være
opmærksomme på.
Men som sagt, de er glade for den vogn.
vh
Hans Jørgen