Ørepropper og michael ?! ;o)
Fra : Morten Juel

Dato : 24-03-03 09:52

Hejsa Michael

Jeg skriver lige til dig her så de andre kan se hvad ejg er fumlet over
Jeg var lige på vores LAB og de havde lige haft besøg af en konsulent fra
www.d-s.dk og de havde de multimax ørepropper, men de kostede 422,5Kr for
200 sæt, altså over 2kr pr sæt, er det dyrt ? jeg kan sq ikke huske hvad vi
plejer at gi for dem ! ;o(

Mvh
Morten
DR350SET

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 24-03-03 11:00

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> wrote in message
> [...]

> 200 sæt, altså over 2kr pr sæt, er det dyrt ? jeg kan sq ikke huske hvad

temmelig interessant.....de har også en dragt kaldet TYVEK C som skylel være
vædske tæt og koste 161 kr for 25 stk....måske brugbar som 1gangs regndragt
hvis man nu bliver overasket af vejrguderne......??

Lasse
Mille & Karin

Fra : Morten Juel

Dato : 24-03-03 12:53

> [...]
regndragt
> hvis man nu bliver overasket af vejrguderne......??

Ja de har en del spænnende !

Mvh
Morten

Fra : Michael

Dato : 25-03-03 03:32

Hejsa.

Morten Juel skriver:

> [...]
> 200 sæt, altså over 2kr pr sæt, er det dyrt ? jeg kan sq ikke huske hvad vi

Det er lidt billigee end hvad jeg plejer at få dem til.

Jeg mener at jeg på et tidspunkt scannede en faktura ind, og sendte til jer.
Jeg vil prøbe og kigge mine backup CD`er igennem for at finde prisen.

I øvrigt er de uforskammet billige i USA.....

Mvh.
Michael

Fra : KT

Dato : 25-03-03 17:40

> [...]

> 200 sæt, altså over 2kr pr sæt, er det dyrt ? jeg kan sq ikke huske hvad

Jeg var ved at bestille fra deres side, men ser så, at de kun sælger til
momsregistrerede virksomheder. Er der nogen man kan købe gennem/sammen med,
eller er det bare sur røv.

Mvh
Kim Thomsen

Fra : KT

Dato : 25-03-03 21:32

"KT" <not@here.thx> wrote in message news:b5q0pq$vag$1@eising.k-net.dk...
> [...]

Min mail er: kim"a"kampsax.dtu.dk hvis nogen vil hjælpe mig

Mvh Kim

Fra : Poul Tyrrell

Dato : 25-03-03 23:39

> med,

Jeg har nu bestilt en sending.
Så snart jeg modtager dem, vil jeg sætte dem til salg her på siden -
naturligvis uden egen fortjeneste.

--
M.v.h.
Poul Tyrrell

Fra : Michael

Dato : 26-03-03 01:29

Hej Poul.

Poul Tyrrell skriver:

> Jeg har nu bestilt en sending.
> Så snart jeg modtager dem, vil jeg sætte dem til salg her på siden -
> naturligvis uden egen fortjeneste.

Hvad F..... , går du mig nu i bedene..

Seriøst, så skal du være velkommen. Hvis du vil sende ørepropperne til
modtagerne, kan jeg anbefale at bruge prøvekuverter. Ørepropperne har bedst af
ikke at blive trykket så meget gennem længere tid.

Hvis du ellers vil vide noget om hverdan jeg drev "forretningen" er du velkommen
til at maile...

Og jeg håber at din sending består af 3 - 4 kasser a 200 sæt, for det var det
antal jeg solgte sidste gang.

Good luck.

Med tilbagelænet hilsen

Michael

Pensioneret ørepropsælger

Fra : Armand

Dato : 26-03-03 15:31

Michael <ms@sport.dk> skrev i en news:3E80F431.3C190C82@sport.dk...
> Hej Poul.
>
> Poul Tyrrell skriver:

> Hvad F..... , går du mig nu i bedene..

Tjaeh, der er tilsyneladende én der ikke har læst særligt dybt i indlæggene
om ørepropper :-/
Men hva' - Konkurrence gavner køberne

--
Armand.

Fra : Poul Tyrrell

Dato : 26-03-03 23:04

> Tjaeh, der er tilsyneladende én der ikke har læst særligt dybt i
indlæggene
> om ørepropper :-/
> Men hva' - Konkurrence gavner køberne

Tjah det var nu absolut ikke for at lave konkurrence. Jeg fik bare det
indtryk, at der ikke rigtigt var liv i sagen, og at det var et problem, at
der skulle indkøbes af en der var momsregistreret.
Jeg sender MEGET gerne pakken videre til dig Michael - med fradrag af nogle
få stykker, som jeg selv er interesseret i at beholde
Og jeg har kun bestilt én pakke, og regner ikke med at bestille flere.

--
M.v.h.
Poul Tyrrell

Fra : Michael

Dato : 27-03-03 09:09

Hej Poul

Poul Tyrrell skriver:

> Tjah det var nu absolut ikke for at lave konkurrence.

Nu lagde du vel mærke til smiley`erne, ikke.

> [...]
> Jeg sender MEGET gerne pakken videre til dig Michael - med fradrag af nogle
> få stykker, som jeg selv er interesseret i at beholde

Behøves du ikke, så slipper jeg i år. Du klarer øreprop salget i år, så kan
jeg Evt. klare det næste år.

> Og jeg har kun bestilt én pakke, og regner ikke med at bestille flere.

Den kommer du nok ikke langt med.

Mvh.
Michael