Blurs nye video
Fra : Troels

Dato : 23-03-03 21:51

Hej
Er der nogen der ved noget om Blur's nye video "Out of time"? Den bestod af
BBC klip fra dokumentaren om det amerikanske hangarskib, men hvor pokker kom
den ide fra?

/Troels

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-03 14:48

Troels wrote:
> [...]
> BBC klip fra dokumentaren om det amerikanske hangarskib, men hvor pokker kom

Aner det ikke, men det var meget sjovt, at de spillede den i Boogie lige
efter BBC-dokumentaren var blevet sendt på TV2. Det forvirrede i hvert
fald mig og min fjernbetjening et øjeblik.

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net

Fra : Troels

Dato : 24-03-03 14:51

> Aner det ikke, men det var meget sjovt, at de spillede den i Boogie lige
> efter BBC-dokumentaren var blevet sendt på TV2. Det forvirrede i hvert
> fald mig og min fjernbetjening et øjeblik.

Jep, det var sådan at jeg opdagede det

/Troels

Fra : Torben Andersen

Dato : 25-03-03 14:36

Blur's nye cd er iøvrigt en fed cd, ingen tvivl om det.