3dmark 03
Fra : Zurfer

Dato : 23-03-03 21:26

Kan det virkelig passe at jeg får totalt lav score i det nye 3dmark. 2003

Den første test kører flydende, men fra og med test 2, begynder det at hakke
helt vildt.

Jeg får kun en score på 1358.

Mit system er:

XP 2000
512 DDR PC3200 Samsung RAM
80 GB Seagate IV HD
Asus Geforce 4 TI4200 AGP 4X
Asus a7v8x bundkort

På forhånd tak for svaret.

Fra : DWM

Dato : 23-03-03 21:57

"Zurfer" <zurfer@zurfer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den første test kører flydende, men fra og med test 2, begynder det at hakke

Ja det kan såmænd godt passe. Din overall score er så lav fordi at dit
kort ikke understøtter de nye DX9 funktioner så den springer nogle
test over i 3Dmark03. Jeg fik selv omkring 1900 på en P4 2.0A,
768mb rdram, Geforce ti4600.

/Kenneth Iversen

Fra : DWM

Dato : 24-03-03 07:26

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse
> Jeg fik selv omkring 1900 på en P4 2.0A,
> 768mb rdram, Geforce ti4600.

Der skulle have stået omkring 1700 der. Man glemmer jo hurtigt :)

/Kenneth Iversen

Fra : Martin K

Dato : 23-03-03 22:12

Zurfer wrote:
> Kan det virkelig passe at jeg får totalt lav score i det nye 3dmark.
> 2003

Ja...

> Jeg får kun en score på 1358.

Jeg får 1443...

> Mit system er:
>
> XP 2000
> 512 DDR PC3200 Samsung RAM
> 80 GB Seagate IV HD
> Asus Geforce 4 TI4200 AGP 4X
> Asus a7v8x bundkort

Under skrivebordet står der:
AMD Athlon XP 1700+
512 DDR PC2100 Kingston
60 GB Seagate IV HD
Asus Geforce 4 TI4200 (V9280/TD) 128 MB AGP x8
Asus A7A266-E

--
Martin K

Fra : Anders

Dato : 23-03-03 23:28

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja...

> Jeg får 1443...

> Under skrivebordet står der:
> AMD Athlon XP 1700+
> 512 DDR PC2100 Kingston
> 60 GB Seagate IV HD
> Asus Geforce 4 TI4200 (V9280/TD) 128 MB AGP x8
> Asus A7A266-E

Min score er 1681

Mit system er
P4 2,4b @2916 mhz fbs 162
1024 mb v-data PC-2700
Sapphire Radeon 9000 Pro AGPx4
MSI 845PE Max
80 Gb Maxtor DiamondMax Plus 9 Fluid

/Anders

Fra : Kuruderu

Dato : 24-03-03 15:22

Jeg er den lykkelige ejer af følgende System:
AMd xp2200+
Soyo KT400 Dragon Ultra Platinum
1 GB pc2100 DDR Ram
265 GB HD
ATI Radeon 9700 Pro 128 MB, AGP 8x

det giver mig 4400 point i 3DMark03

--
Kuruderu

Don't confuse luck with skill

Remove BLABLA from my email to reply.

Fra : Zurfer

Dato : 24-03-03 10:33

ok tak for svarene, så er jeg mere rolig. :)

Fra : JC

Dato : 29-03-03 22:28

Aldi Pc XL 8008
P4-2.6
--------------
Score i 2003:
3348
--------------
Score i 2001SE:
11760
--------------

Bare en Info..!

Mvh
Jan.-

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 24-03-03 22:26

Hey NG!

> [...]
2003

> Den første test kører flydende, men fra og med test 2, begynder det

Hvordan stiller de forskellige sig til den kritik, der er kommet til
3dmark 2003 fra blandt andre NVidia og Toms Hardware?

Jan Rasmussen

Fra : Peter Pan

Dato : 24-03-03 22:42

"Jan Rasmussen" <jan@horsens.frelsenshaer.dk> wrote in message
> Hvordan stiller de forskellige sig til den kritik, der er kommet til
> 3dmark 2003 fra blandt andre NVidia og Toms Hardware?

Personligt syntes jeg den har været alt for tidlig ude. Det der bliver sagt
er at 3DMark2003 ikke afspejler DirectX 9 spil, og derfor er ubrugelig som
benchmark af DirectX 9 kort.

Jeg fatter bare ikke hvorfra de ved hvad der er den rigtige afspejling, når
der ikke er DirectX 9 spil på gaden!

Men som altid skal scoren tages med en masse salt, da det er et syntetisk
benchmark. Men det er jo ikke noget nyt. Det skulle 2001 versionen jo også.

Mvh
Anders