lidt OT, MC games på XB !
Fra : Morten Juel

Dato : 23-03-03 21:18

hejsa Alle

Ja jeg ved godt det er lidt OT, men jeg har lige idag prøvet 2 nye MC spil
til Xbox

Det ene er http://xbox.gamezone.com/gamesell/p19959.htm <- MX Superfly
Det er et rigtigt crossspil, altså med crossmaskiner, der er både mulighed
for banekørsel og trick kørsel, ret sjovt, men jeg synes man mangler lidt
kontrol over cyklen ! Grafikken er ok, ikke WOW men man ser den slet ikke
når man tonser afsted )
Øj man får lyst til at tage DR'en pis være med om der er plade på eller ej,
og så bare køre derudaf !!

Overall rating 7/10 DFM cykler !

Det andet er http://xbox.gamezone.com/gamesell/p20082.htm <- ATV Quad Power
Racing 2
Det er ikke MC med ATV men det er også ret sjovt, og grafikken er i top, og
igen har man mulighed for både bane og trick kørsel, og følningen med ATV'en
er rigtig god, og soundtrackene rockker derudaf så men er helt forpustet når
man har kørt, det har jeg sq fået brugt nogle timer på !!

Overall rating 8/10 DFM cykler !

Det gælder for begge spil at der er mulighed for karierre kørsel !

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Steffler@Home

Dato : 23-03-03 23:46

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> wrote in message
> hejsa Alle
>
> Ja jeg ved godt det er lidt OT, men jeg har lige idag prøvet 2 nye MC spil
> til Xbox

Vel ikke helt, men dog mere aktuelt sidst i november
Har du spillet MotoGP på enten XB eller PC ?.. DET holder
simpelthen for hårdt.. Og i hhv. Maj & Juni kommer 2'eren
til hhv. XB & PC.. Jeg glæder mig som et lille barn

/S

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 24-03-03 01:16

Steffler@Home wrote:

> [...]
> simpelthen for hårdt.. Og i hhv. Maj & Juni kommer 2'eren
> til hhv. XB & PC.. Jeg glæder mig som et lille barn

Ja MotoGP til Xbox holder 100%! Og nu er der jo også en XBOX Live version
hvor man kan spille mod andre. Nøøøj... Så skal jeg ud og købe på beløbet
igen

Tony

Fra : Morten Juel

Dato : 24-03-03 01:52

> Ja MotoGP til Xbox holder 100%!

Jeg har ikke spillet det så meget, men ja det holder 100%, meget realistisk
og svært