invester og tjen penge.
Fra : bootpsx

Dato : 23-03-03 19:28

tjek min hjemmeside ud for info om hvordan du for lidt kapital kan tjene
penge.
dette er ikke multi level marketing. Men det der kaldes network marketing.

www.lifewealth8.com/boot

hilsen john søndergaard

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-03-03 20:00

bootpsx wrote:

> tjek min hjemmeside ud for info om hvordan du for lidt kapital kan tjene
> penge.
> dette er ikke multi level marketing. Men det der kaldes network marketing.

Næh, det er det, der kaldes spam. Denne gruppe er beregnet til
diskussioner om investeringer i værdipapirer, fast ejendom mm. Ikke til
diskussioner (og slet ikke reklamer) om, hvordan man kan tjene penge.

Du kan læse gruppens fundats på:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.penge.investering

Din udbyder tillader forøvrigt ikke spam i nyhedsgrupper. Du kan finde
TDCs kundevilkår her (læg mærke til punkt 15, afsnit O):
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?id=37640&dogtag=tdco-ks-kv

Og du kan læse TDCs defination på spam her:
http://sikkerhed.tdconline.dk/artikel.php?id=38666

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Timo Jensen

Dato : 04-04-03 16:54

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message
> Næh, det er det, der kaldes spam. Denne gruppe er beregnet til
> diskussioner om investeringer i værdipapirer, fast ejendom mm. Ikke til
> diskussioner (og slet ikke reklamer) om, hvordan man kan tjene penge.
Hmm, Lifewealth8 er, såvidt jeg har forstået, "investering" i aktier og
ejendomme. (eller er det kun GII der investerer i ejendomme?).

Det kunne da være interessant at se hvad folk i denne gruppe siger til den
form for "investering".
Der står vist ikke i fundatset at værdipapirer skal være børsnoterede?

Anyway, jeg har intet med de to firmaer at gøre, og forstår godt hvis ikke
nogen herinde ønsker at debattere denne måde at investere på.

Timo

Fra : Elhauge

Dato : 06-04-03 01:33

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm, Lifewealth8 er, såvidt jeg har forstået, "investering" i
aktier og
> ejendomme. (eller er det kun GII der investerer i ejendomme?).

Bare for en ordens skyld så er det kun giicorp, der ligger
pengene i investeringer, de andre på markedet er spil !

Mvh
Hans Elhauge
http://my.giicorp.com/gmt