En IRC kanal for DFM
Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 23-03-03 19:01

Jeg har opretet en kanal på IRC. Kanalen hedder #dk.fritid.motorcykel og
ligger på undernet.
Det ville være super fedt hvis vi kunne få en god kanal op at stå.
Så, se at få hentet en IRC klient, fx Mirc, fra www.mirc.com der er også en
guide til at komme igang. Hvis ikke i kan komme på efter at have læst
guiden, så skriv.

Tobias Larsen

Fra : Morten Juel

Dato : 23-03-03 19:46

> Jeg har opretet en kanal på IRC. Kanalen hedder #dk.fritid.motorcykel og
> ligger på undernet.

lå den på EfNet ville min bouncer kunne stå og ha styr på den hele tiden,
men jeg gidder sq ikke hænge på undernet

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 23-03-03 19:45

Jeg har en bot til holde styr på den.
Tobias

Fra : Jens Arnfast

Dato : 23-03-03 22:41

Morten Juel wrote:
> lå den på EfNet ville min bouncer kunne stå og ha styr på den hele tiden,
> men jeg gidder sq ikke hænge på undernet

Jeg har også rigeligt i IRCNET og QuakeNet

Så hvis folk er forbi disse net kan de finde mig på #danmark som
Skyblast

--
-jens
XJ600

Fra : Freddy Lang

Dato : 23-03-03 20:44

Tobias Møller Larsen wrote:
> [...]
> Så, se at få hentet en IRC klient, fx Mirc, fra www.mirc.com der er
> også en guide til at komme igang. Hvis ikke i kan komme på efter at

Den kan jeg ikke lige finde... Er det ligegylfigt hvilken undernet man
vælger? Jeg har valgt Stockholm...

Fra : Dk.Dude

Dato : 23-03-03 21:00

> Den kan jeg ikke lige finde... Er det ligegylfigt hvilken undernet man
> vælger? Jeg har valgt Stockholm...

Skulle det være, og så skriver du " /j #dk.fritid.motorcykel " (uden"") på
linjen for neden efter du har connectet til serveren så skulle det "spille"

Kim

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 23-03-03 20:53

Der er nok netspilt, jeg sidder på Diemen.NL.EU.Undernet.org. Jeg ved ikke
hvor de andre sider.
Tobias

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-03-03 21:00

Tobias Møller Larsen wrote:

> Jeg har opretet en kanal på IRC. Kanalen hedder #dk.fritid.motorcykel og
> ligger på undernet.

Lignende har været forsøgt før, men aktiviteten har været yderst begrænset.
Dog er der en icq dfm-liste et sted på icq.com.
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R